مقالات

ساخت و تولید کابینت آشپزخانه | همراه با آموزش مراحل ساخت

ساخت کابینت و تولید آن بدون واسطه همراه با تیمی کاملا مجرب با سابقه 15 ساله در مجموعه ما می باشد . این محصولات با تمامی ورق های ام دی اف MDF و نئوپان امکان تولید را دارند و از معروف ترین ورق های ایرانی می توان به برند های ام دی اف ایزوفام ، ام دی اف آرتا ، ام دی اف پاک چوب و ... اشاره کرد . معمولا در تولید این محصولات به صورت آماده و سری از ورق های نئوپان استفاده می کنند تا با قیمت ارزان تری تولید شوند . کارگاه تیدا دکور توان تولید محصولات چوبی و ام دی اف را دارا می باشد و تمام عملیات سی ان سی ، وکیوم ، برش ، پی وی سی صفر تا صد توسط کارگاه ما انجام می شود . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله کابینت ام دی اف را مطالعه فرمایید .

مراحل ساخت و تولید کابینت

مهمترین مساله قبل از ساخت و تولید کابینت آشپزخانه اندازه گیری و کات مستر کردن آن است زیرا در برنامه کات مستر مشخص می شود که ما به چه تعداد ورق نیاز داریم . البته نوع طراحی کار هم بسیار مهم می باشد و اولین قدم در تولید می باشد . بعد از آنکه ابعاد و جهت نوار لبه مشخص شد در کارگاه ابتدا ورق ها را با توجه به ابعاد برش می دهند و بعد از آن اقدام به چسباندن نوار لبه می کنند . و در نهایت در قسمت مونتاژ با توجه به نقشه طراحی شده اقدام به درست کردن باکس ها می کنند ولی به دلیل برخی مشکلات در حمل تا محل نصب باکس های بزرگتر ، در محل نصب مونتاژ می شوند که تشخیص نحوه حمل با کارشناسان ما در زمان اندازه گیری می باشد .

 ساخت و تولید کابینت

روشی که در بالا توضیح دادیم بیشتر برای تولید ساخت کابینت هایگلاس و ملامینه و ... بود . روش ساخت محصولات ممبران متفاوت می باشد معمولا برای طرح های سی ان سی که واحد قیمت گذاری آن ها سینی می باشد درب ها و ... را CNC می کنند و بعد از آن روکش های پی وی سی را با چسب مخصوص بوسیله دستگاه وکیوم بر روی آن ها پرس می کنند فقط توجه داشته باشید که مرحله سی ان سی و وکیوم بعد از مرحله برش می باشد و بعد از وکیوم و پرس روکش ، نوار لبه را با توجه به جهت مشخص شده می چسبانیم . مهمترین مساله در مورد تولیدات تیدا دکور بی واسطه و ارزان بودن آن ها می باشد .

مونتاژ ارزان انواع کابینت آشپزخانه

مونتاژ ارزان یکی از مهمترین مسائل در زمینه ساخت و تولید کابینت می باشد . و این مساله به دو عامل بستگی دارد یک اینکه کار به صورت سری تولید شود و تمامی ابعاد و ... یکی باشند و تمامی دستگاه یک بار تنظیم شوند تا زمانی که کار تمام شود . مساله دوم انتخاب نصاب می باشد برای اینکه نصابان مبتدی معمولا با قیمت پایین تری کار شما را نصب و مونتاژ می کنند هر چند مطمئنا کیفیت نهایی کار متفاوت خواهد بود . ما پیشنهاد می کنیم مقاله نصب کابینت آشپزخانه را برای درک بهتر این مطلب مطالعه فرمایید و برای خرید و ثبت سفارش این محصولات از طریق واتس آپ و شماره های تماس ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

ویدیوی آموزشی در آپارات

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا