مقالات

کارگاه کابینت سازی مدرن | عقد قرارداد پروژه با پیمانکار ها

کارگاه کابینت سازی فول شامل تمامی دستگاه های مورد نیاز اعم از : برش ، نوار چسبان ، سی ان سی ، وکیوم و ... می باشد . تیدا دکور با دارا بودن کارگاه مدرن و با جدید ترین دستگاه های روز دنیا آماده خدمت به شما عزیزان می باشد . نکته مهم در مورد برش این محصولات لب پر نشدن آن ها توسط دستگاه های برش ما می باشد چون تمامی دستگاه ها مجهز به تیغه های آلمانی و تیز می باشند نکته مثبت بعدی چسب مصرفی ما در زمان پرس و وکیوم می باشد که از کیفیت بالایی بر خوردار است و به همین دلیل روکش های PVC ما در تولیدات ممبران به سختی بلند می شوند . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله ساخت و تولید کابینت را مطالعه فرمایید .

کارگاه کابینت سازی مدرن

در قدیم بیشتر محصولات دکوراسیون اعم از کابینت ، کمد ، جا کفشی و ... از چوب طبیعی تولید می شدند ولی با پیشرفت علم و بوجود آمدن ورق های ام دی اف نیازمند کارگاه کابینت سازی با دستگاه ها و تکنولوژی های مدرن شدیم برای اینکه با دستگاهی که چوب را برش می دادند دیگر امکان برش MDF نبود . تیدا دکور با سابقه 15 ساله در زمینه تولید همواره مجموعه خود را از نظر تکنولوژی به روز کرده است تا نیاز شما مشتریان عزیز را بر طرف کند و محصولی با کیفیت و بدون خطا را تولید کنید پس پیشنهاد می کنیم در زمان سفارش این محصولات حتما از کارخانه تولیدی شرکت مربوطه هم بازدید بفرمایید تا تمام نگرانی های شما در زمینه تولید بر طرف شود .

 

کارگاه کابینت سازی

کارخانه کابینت سازی در تهران

شرکت تیدا دکور با کارگاه های کابینت سازی مدرن در شهرک صنعتی چهاردانگه و سایت چوب فروشان خاوران تهران که به صورت مدرن محصولات خود را تولید می کنند قرارداد دارد و انتخاب این مجموعه های تولیدی با وسواس زیادی انتخاب شده است تا در کیفیت محصول تولیدی ما تاثیری نداشته باشد از این رو ما می توانیم در قرار داد های خود ضرر و زیان بابت دیر کرد در تحویل کار را قید کنیم . و به دلیل وسعت و کامل بودن خط تولید این مجموعه ها به درستی می توانیم آن ها را به عنوان کارخانه های کوچک نام گذاری کنیم و البته این امکان برای مشتریان عزیز تهرانی فراهم شده است تا قبل از ثبت سفارش خود نزد ما با هماهنگی با واحد فروش ما از خط تولید ما بازدید به عمل آورند .

قرارداد پروژه با کارگاه تیدا دکور

سازنده ها و پیمانکار های عزیز که پروژه های ساختمانی را انجام می دهند با مراجعه حضوری به آدرس شرکت ما و بعد از توافق در قیمت و زمان تحویل می توانند قرارداد خود را با کارگاه کابینت سازی ما ببندند . به اطلاع این دوستان می رسانیم که مجموعه ما با دارا بودن تجربه کافی در انجام دادن پروژه ها و همچنین پخش متریال مورد نیاز برای تولید این محصولات مناسب ترین مکان برای انجام پروژه های شما می باشد پس پیشنهاد می کنیم حتی اگر قصد عقد قرارداد با مجموعه ما را ندارید از خط تولید ما و پروژه های انجام شده بوسیله ما بازدید فرمایید و قیمت ما را با سایر مجموعه های تولیدی مقایسه نمایید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی 

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا