مقالات

طراحی کابینت | نحوه طراحی آشپزخانه در دکوراسیون داخلی خانه

طراحی کابینت آشپزخانه یکی از مهمنرین مسائل قبل از ساخت و تولید آن می باشد . مجموعه تیدا دکور با تیمی مجرب در این زمینه آماده مشاوره و راهنمایی شما عزیزان می باشد توجه داشته باشید که سبک طراحی در حالت کلی به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم می شود . که متریال های استفاده شده در این محصولات شامل : چوب ، ام دی اف ملامینه ، هایگلاس ، سینکرونایز و ... می باشد که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به تفکیک در مورد این محصولات صحبت کنیم . ما پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با کابینت کم جا را مطالعه فرمایید .

نحوه طراحی کابینت ممبران

در طراحی کابینت آشپزخانه ممبران فضای آشپزخانه مساله مهمی نمی باشد و ما می توانیم بهترین طرح را متناسب با فضای شما پیشنهاد کنیم . توجه داشته باشید در زمینه طراحی برای فضای کم به هیچ عنوان جزیره را پیشنهاد نمی کنیم چون می توانیم از کابین های بیشتری استفاده کنیم چون یکی از مسائل مهم برای بانوان ایرانی قرار دادن ظرف و ظروف خارج از دید میهمانان می باشد . مهمترین مساله در بحث دیزاین این محصولات تاج های ممبران منبت کاری شده و همراه پا پایه های لاکچری می باشد کابینت ممبران با ام دی اف یک رو خام تولید می شوند که شما می توانید هر طرحی را به صورت سفارشی بوسیله دستگاه سی ان سی سفارش دهید .

 

طراحی کابینت آشپزخانه

اهمیت طراحی کابینت آشپزخانه

برخی از مشتریان بر این باورند که نیازی به طراحی کابینت آشپزخانه خود ندارند . به اطلاع آن دسته از مشتریان می رسانیم که دیگه مثل قبل نیست که کانتر ها را در کنار یکدیگر قرار دهند و با توجه به سبک های مدرن و لاکچری نیازمند دیزاین در کامپیوتر به وسیله نرم افزار های سه بعدی می باشیم . از این رو شما می توانید از سبک های مدرن دنیا در آشپزخانه های خود بهره مند شوید . توجه داشته باشید که امروزه آشپزخانه ها جزوی از پذیرایی منازل می باشند پس پیشنهاد می کنیم سبک آن ها را با دکوراسیون منزل خود ست کنید تا خانه ای زیبا و مدرن و لاکچری داشته باشید . شما مشتریان عزیز می توانید از طریق واتس آپ از مشاوره و راهنمایی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید .

طراحی آشپزخانه مدرن

در طراحی کابینت آشپزخانه های مدرن معمولا از ورق های ام دی اف ملامینه ، هایگلاس ، برجسته و پلی گلاس استفاده می شود . توجه داشته باشید که در این میان ورق های هایگلاس از طرفداران زیادی برخوردار می باشد ولی تنها مشکل این محصولات لکه پذیری آن ها می باشد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از دستگیره مخفی استفاده نکنید . توجه داشته باشید در طراحی این مدل از جزیره با صفحات طرح کورین استفاده می شود تا هزینه نهایی کار قیمت کمتری داشته باشد . و در دیزاین این سبک معمولا تا سقف آشپزخانه را کابینت می کنند . ما پیشنهاد می کنیم مقاله کابینت مدرن را مطالعه کنید .

منبع :

 سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا