مقالات

کابینت ام دی اف | ساخت و تولید کابینت MDF & ثبت سفارش + خرید

کابینت ام دی اف MDF پر کاربرد ترین محصول در آشپزخانه ها می باشد که تنوع بالایی دارد . که شامل مدل های هایگلاس ، روکش چوب ، ممبران ، ملامینه ،  برجسته ، پلی گلاس و ... می باشد . این محصولات قیمت ارزان تر و رنگ بندی بیشتری نسبت به چوب طبیعی دارند به همین دلیل پرکاربرد تر از محصولات چوبی می باشند . امروزه این محصولات دارای طرح های مدرن و کلاسیک و ... می باشند و یکی از لاکچری ترین این محصولات مدل ممبران می باشد که پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با کابینت آشپزخانه ممبران را  برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه کنید .

کابینت ام دی اف MDF علاوه بر زیبایی منازل و آشپزخانه ها باید از فضا و کشو های کافی بر خوردار باشند زیرا یکی از دغدغه های بانوان خانه قرار دادن ظروف خانه می باشد . این محصولات به صورت آماده هم در بازار موجود می باشند و یکی از مزیت های این محصولات قابلیت ساخت و تولید و نصب آن ها در آشپزخانه ها با فضای کوچک می باشد . این محصولات نسبت به نئوپان مقاومت بیشتری در مقابل رطوبت و خوردگی حشرات بر خوردار هستند و چون تراکم آن ها نسبت نئوپان بیشتر می باشد از دوام و مقاومت و طول عمر بیشتری بر خوردار هستند به همین دلیل افتادگی درب ها و کشو ها در آن ها مشاهده نمی شود .

روش ساخت و تولید کابینت ام دی اف

در ساخت کابینت ام دی اف MDF ابتدا باید اندازه گیری صورت بگیرد و بعد از آن توسط کامپیوتر کات مستر شود . حال می توانیم ورق ها را با توجه به ابعاد به دست آمده برش دهیم . توجه کنید در کات مستر شما می توانید جهت نوار های لبه را هم مشخص کنید و بعد از برش دادن ورق ها به وسیله دستگاه لبه چسبان نوار را به لبه های ورق بچسبانید . و در نهایت با توجه به نقشه ای که توسط برنامه 3Dmax طراحی کرده ایم کار را مونتاژ کنیم که به این مرحله تولید گفته می شود . البته با توجه به محیط نصب گاهی اوقات نیاز می باشد قسمت هایی از کار در محل نصب و مونتاژ شود زیرا طول و عرض کانتر ها اجازه بالا بردن کار را به محل نصب نمی دهد و گاهی هم به خاطر ظرافت در کار نیاز می شود تا مرحله تولید در محل نصب تکمیل شود .

 

تولید کابینت ام دی اف MDF

 

مراحل ثبت سفارش و خرید کابینت MDF

اولین قدم در ثبت سفارش کابینت ام دی اف MDF تماس تلفنی و یا ارتباط از طریق واتس آپ با مجموعه ما می باشد . بسیاری از مشتریان بعد از تماس با مجموعه ما اصرار بر گرفتن قیمت دارند که به اطلاع آن دسته از مشتریان می رسانیم چون مجموعه ما تولید کننده می باشد به هیچ عنوان به صورت متری قیمت نمی دهد چون ما به تکرار دیده ایم قیمت های به این شکلی به مشکل برخورد می کنند و متاسفانه گاها کار بر اثر اختلاف بر سر قیمت نیمه کاره می ماند . به همین خاطر در مجموعه ما بعد از درخواست مشتری کارشناس نصب ما با دریافت هزینه ایاب و ذهاب و هزینه کات مستر در محل نصب حاضر می شود و بعد از اندازه گیری کار و قیمت گذاری توسط کارشناسان فروش ما قیمت نهایی خدمت شما اعلام می شود که بعد از ثبت سفارش نزد مجموعه ما این مبلغ از فاکتور شما کسر می شود ولی در غیر این صورت هزینه عودت داده نخواهد شد .

 منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی 

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا