کابینت ارزان | روش تولید و ثبت سفارش کابینت آشپزخانه ارزان

کابینت ارزان معمولا بصورت آماده و پیش ساخته و با متریال لترون و نئوپان تولید می شود . یکی از راه های تولید ارزان سفارش بی واسطه این محصولات می باشد . بدون شک شما می توانید بدون هزینه بالا کابینتی لاکچری و مدرن داشته باشید . توجه داشته باشید که یکی از مهمترین مسائل در مورد هزینه نهایی برای تولید خرید متریال ارزان می باشد . مجموعه تیدا دکور پخش کننده انواع ورق های ام دی اف و لترون می باشد و با دارا بودن کارگاه اختصاصی و حذف واسطه ها و با بیش از 15 سال سابقه کاری محصول شما را با ارزان ترین قیمت تولید می کند . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله کابینت ام دی اف را مطالعه فرمایید .

روش تولید کابینت ارزان

کابینت ارزان معمولا با ورق های ام دی اف سفید صابونی و یا رنگ های پر فروش مثل ونگه و گردویی و ... به صورت سری تولید می شود که در این حالت شما با رنگ های محدود ولی پر فروش مواجه خواهید بود . که رنگ سفید مناسب آشپزخانه های کوچک و رنگ های تیره مناسب آشپزخانه های بزرگ می باشد . البته گاها شرکت های تولیدی با پیشنهاد نصاب های درجه دو یا درجه سه سعی بر این دارند هرینه نهایی را کاهش دهند که به هیچ عنوان این انتخاب را پیشنهاد نمی کنیم چون زیبایی و نمای کار در انتها تاثیر مستقیم با نصاب دارد . ابزار ارزان از جمله دستگیره ، جک ، لولا و ریل و ... باعث می شود تا هزینه تولید کاهش پیدا کند که پیشنهاد می کنیم به جز دستگیره که تاثیری بر کیفیت ندارد سایر ابزار ها را با کیفیت انتخاب کنید .

 

کابینت ارزان

نحوه خرید و ثبت سفارش کابینت ارزان

مشتریان عزیز می توانند برای ثبت سفارش از طریق واتس آپ با کارشناسان فروش ما ارتباط بر قرار کنند . و بعد از پرداخت هزینه ایاب و ذهاب کارشناسان ما در محل نصب حاضر می شوند فقط به این نکته توجه کنید که مجموعه ما به صورت متری قیمت نمی دهد و اصرار بر این موضوع نکنید چون ایرادات زیادی بر این موضوع وارد می باشد که در بخش مربوط به قیمت کابینت در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد . بعد از متر کردن محیط نصب توسط کارشناسان ما و کات مستر شدن و انتخاب ورق های ارزان شما می توانید بعد از 15 تا 20 روز کاری کابینت خود را نصب شده در محل تحویل بگیرید و در انتها اینکه زمان تحویل امکان دارد به دلیل شلوغی پروژه ها در این سفارشات طولانی تر هم شود .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی