مقالات

کابینت کم جا | متریال مصرفی در تولید کابینت آشپزخانه کوچک

کابینت کم جا مناسب برای آشپزخانه های کوچک می باشد یکی از دغدغه های بانوان خانه در منازل با متراژ کوچک نحوه طراحی دکوراسیون آشپزخانه می باشد و انتخاب نوع متریال برای تولید هم برای آن ها بسیار مهم است . به اطلاع آن دسته از مشتری ها می رسانیم که شما با هر متریالی می توانید کابینت خود را سفارش دهید نکته مهم در مورد این محصولات نداشتن جزیره می باشد و گاها برای استفاده از تمام فضای موجود آشپزخانه را تا سقف کابینت می کنند . که ما پیشنهاد می کنیم مقاله کابینت مدرن را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه کنید . بسیاری از این محصولات با متراژ های متفاوت به صورت آماده هم موجود می باشد .

بهترین متریال برای تولید کابینت کم جا

همانطور که گفته شد کابینت کم جا را با هر متریالی می توان تولید کرد ولی بهترین متریال برای تولید آن ها ورق هایگلاس می باشد . برای اینکه این متریال شفاف و براق می باشد و اگر از رنگ های روشن در ساخت کابینت استفاده کنید آشپزخانه شما را بزرگ خواهد کرد . البته شما اگر قصد دارید کار لاکچری از جنس چوب و ممبران داشته باشید بهتر است از ممبران استفاده کنید چون متریال چوب برای فضاهای کوچک مناسب نمی باشد . اما شما می توانید از مدل های ممبران با رنگ روشن مثل سفید استخوانی استفاده کنید . البته باز در این مورد بیشتر متریال هایگلاس یا ملامینه براق پیشنهاد می شود .

 

کابینت کم جا

اهمیت طراحی کابینت کم جا در دکوراسیون داخلی

طراحی کابینت آشپزخانه گک جا همیشه یکی از مهمترین مسائل در دکوراسیون داخلی خانه می باشد . شما علاوه بر رنگ های روشن باید به نحوه نور پردازی نیز اهمیت زیادی بدهید که در این رابطه ما هالوژن های کوچک را سرتاسر کابینت ها پیشنهاد می کنیم چون باعث زیبایی بیشتر کابینت های شما و در نهایت آشپزخانه شما می شوند . مجموعه تیدا دکور با تجربه 15ساله و با داشتن تیم طراحی کابینت آشپزخانه کم جا کاملا مجرب آماده طراحی کابینت برای شما عزیزان می باشد و برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان هم می توانید از طریق واتس آپ با کارشناسان ما ارتباط بر قرار کنید و از تجربه تیم فروش ما در زمینه دکوراسیون داخلی و طراحی بهره مند شوید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا