مقالات

کابینت آماده | سبک طراحی همراه با ثبت سفارش کابینت پیش ساخته

کابینت آماده یا پیش ساخته با تمام متریال ها قابل تولید می باشد . این محصولات چون به صورت سری تولید می شوند و از پرتی ورق ها استفاده می شود از قیمت پایینی بر خوردار هستند و برای کاهش هزینه ها از ورق های لترون یا نئوپان هم در تولید آن ها استفاده می شود . این کابینت ها قابلیت نصب در تمام آشپزخانه ها را دارا می باشد . نکته مهم در مورد خرید کابینت آماده یا پیش ساخته زمان کوتاه ثبت سفارش و حمل و نصب آن ها می باشد که معمولا بیشتر از دو یا سه روز طول نمی کشد و برای کاستن هزینه ها بهترین جنس صفحه کابینت مصرفی در این مدل ها HPL مات سه سانتی می باشد که به طرح کورین هم معروف می باشند .

سبک تولید کابینت آماده

کابینت آماده بیشتر در سبک های مدرن و کلاسیک تولید می شود . که سبک مدرن را با ورق های ملامینه مات و براق ، هایگلاس ، برجسته ( ام باس و سینکرونایز ) تولید می کنند . و سبک کلاسیک بیشتر در مدل های ممبران ، چوبی و روکش چوب تولید می شوند . شما عزیزان می توانید کابینت آماده دلخواه خود را با توجه به دیزاین دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید و در این مورد می توانید با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و راهنمایی تیم مجرب تیدا دکور بهره مند شوید . البته نگران نحوه لوله کشی آشپزخانه خود هم نباشید چون نصابان با تجربه ما با حضور در محل شما عزیزان را برای انتخاب مدل راهنمایی خواهند کرد . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله کابینت لاکچری را مطالعه کنید .

 

کابینت آماده یا پیش ساخته

اندازه گیری و ثبت سفارش کابینت پیش ساخته

همیشه مهمترین سوال قبل از خرید کابینت آماده یا پیش ساخته این سوال می باشد که آیا ابعاد و مدل این کابینت ها قابل نصب در آشپزخانه شما می باشد یا نه ؟ برای بر طرف کردن نگرانی شما در این زمینه بعد ار آنکه شما با مجموعه ما تماس می گیرید و هزینه ایاب و ذهاب را پرداخت می کنید کارشناسان ما برای بازدید و مشاوره در محل نصب حاضر می شوند و بعد از کشیدن نقشه آشپزخانه شما محل را ترک می کنند . و زمانی که شما برای خرید نزد ما تشریف میارید با توجه به نقشه تهیه شده کارشناسان فروش ما شما را در انتخاب طرح و مدل راهنمایی خواهند کرد و در نهایت شما با یک خرید ارزان می توانید آشپزخانه ای زیبا و لاکچری داشته باشید . امیدواریم توانسته باشیم شما را با کابینت آماده و پیش ساخته در این مقاله آشنا کنیم .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا