مقالات

کابینت مدرن | آشنایی با طراحی و جایگاه آن در دکوراسیون داخلی

کابینت مدرن برای اولین بار اوایل جنگ جهانی اول در اروپا معروف شد . دکوراسیون آشپزخانه یکی از مهمترین دغدغه های بانوان ایرانی می باشد از این رو ما قصد معرفی این محصولات را داریم . این محصولات را عموما با ورق های هایگلاس و ملامینه تولید می کنند و از برند های مطرح ایرانی می توان به ام دی اف پاک چوب اشاره کرد . با ما حتما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا در مورد طراحی این محصولات بیشتر آشنا شوید .  توجه داشته باشید که در این سبک مهمترین اصل سادگی کار می باشد .

از مشخصات ظاهری کابینت مدرن می توان به یکپارچه بودن آن ها و امتدادشان تا سقف اشاره کرد همچنین دستگیره این مدل کاملا ساده می باشد و نکته مهم در مورد این سبک فضای زیاد آن ها می باشد . برای اینکه اولین دغدغه بانوان در آشپزخانه ها جا دار بودن کابینت ها می باشد که با انتخاب این سبک بسیاری از نگرانی های بانوان در آشپزخانه ها بر طرف می شود . مهمترین مساله در مورد این سبک طرح به روز و مدرن آن ها می باشد و همیشه شما آشپزخانه به روز و مطابق با تمام استاندارد های بین المللی خواهید داشت .

آشنایی با طراحی کابینت مدرن

در طراحی کابینت مدرن اولین و مهمترین مساله سادگی کابینت می باشد که عموما با رنگ های فانتزی ساده یا چوب ساده تولید می شوند که مجموعه تیدا دکور با تجربه 15 ساله در زمینه طراحی آماده مشاوره به شما عزیزان می باشد برای مشاوره و راه نمایی با شماره واتس آپ مجموعه ما در ارتباط باشید . هزینه طراحی توسط تیم ما دریافت می شود ولی بعد از ثبت سفارش در نزد مجموعه ما کل مبلغ طراحی برای شما کسر می شود .

 

طراحی کابینت مدرن

 

در این سبک از طراحی شما کشوهای زیادی مشاهده خواهید کرد که تماما دارای سبک های هندسی ساده می باشند و در این سبک به هیچ عنوان شما طرح های منحنی و شلوغ را مشاهده نخواهید کرد . این سبک از کابینت ها نظم بیشتری به آشپزخانه شما می دهد و کاملا مناسب برای آشپزخانه های کوچک می باشند . و پر کاربرد ترین رنگ ها در این سبک رنگ سفید و طوسی روشن و شیری و قهوه ای روشن وتیره می باشد . توجه داشته باشید رنگ کابینت باید به سایر محصولات خانه غالب باشد .

جایگاه کابینت مدرن در دکوراسیون داخلی

این سبک بدلیل مزایایی که دارد جزو سبک های پر طرفدار می باشد برای اینکه کابینت مدرن هم بسیار جادار و هم بسیار شیک و هم با قیمت تمام شده ارزان تری قابل ساخت و تولید می باشد . اصولا در کابینت های مدرن از جزیره استفاده نمی کنند و شما می توانید به جای سنگ کورین از صفحه کابینت های روکش HPL طرح کورین استفاده کنید نمای کلی این کارها بعد از اجرا تشابه زیادی به سنگ کورین دارند . رنگ این سبک از کابینت ها را می توانید با سرویس مبلمان و فرش و رنگ سرامیک یا لمینت ست کنید و از خانه زیبای خود نهایت لذت را ببرید . 

منبع :

کابینت مدرن به زبان انگلیسی 

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا