مقالات

مبل ارزان | خرید و ثبت سفارش آنلاین + دلایل ارزانی مبل مدرن

مبل ارزان یکی از پر فروش ترین و پر طرفدارترین محصولات دکوراسیون داخلی می باشد . مبلمان راحتی و کاناپه نسبت به سایر محصولات مشابه از قیمت پایین تری بر خوردار هستند و چوب استفاده شده در تولید آن ها سبب می شود تا قیمت های متفاوتی داشته باشند و البته اگر در تولید آن ها از چرم به جای پارچه مبلی استفاده شود کار با قیمت پایین تری تولید می شود . مجموعه تیدا دکور با دارا بودن کارگاه اختصاصی با تولید بی واسطه مبلمان خود را با ارزان ترین قیمت به فروش می رساند . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله ساخت و تولید مبلمان را مطالعه فرمایید .

خرید و ثبت سفارش آنلاین مبل ارزان

برای خرید آنلاین مبل ارزان از مجموعه تیدا دکور می توانید با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید و بعد از تماس با کارشناسان فروش سایت تیدا دکور با اعلام کد انتخابی خود نزد مجموعه ما ثبت سفارش کنید . توجه فرمایید از آن جایی که مجموعه ما از تولید کنندگان مبلمان می باشد شما می توانید مناسب با بودجه خود متریال مصرفی را انتخاب کنید و خرید خود را با کمترین قیمت نزد مجموعه ما ثبت سفارش کنید . و اگر طرح و مدل خاصی را مد نظر دارید که در سایت ما آن مدل را مشاهده نکردید با ارسال تصویر می توانید مدل مد نظر خود را نزد مجموعه ما ثبت سفارش کنید .

 

مبل ارزان

 

روش دوم برای ثبت سفارش مبل ارزان گرفتن استعلام موجودی و قیمت از طریق واتس آپ می باشد که شما می توانید بر روی آیکون واتس آپ کلیک کنید و بعد از آن کد مورد نظر خود را اعلام کنید و نزد مجموعه ما ثبت سفارش کنید . معمولا کارشناسان فروش ما از طریق واتس آپ سریعتر پاسخگوی شما عزیزان هستند پس پیشنهاد می کنیم به جای تماس با شماره های ما از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید . نکته اصلی در مورد خرید آنلاین تسویه نقدی کار قل از تولید می باشد چون بعد از ثبت سفارش شما ، ما اقدام به تولید مبلمان شما می کنیم پس باید در زمان دریافت فاکتور کل مبلغ فاکتور را تسویه نمایید .

دلیل ارزان بودن مبل مدرن

به دلیل استفاده کمتر از چوب در تولیدات مبل ارزان قیمت کمتری نسبت به سایر محصولات مشابه دارند و به همین دلیل جزو سبک های پر طرفدار ما بین مشتریان می باشد . البته اگر در تولید این محصولات از میز های شیشه ای و پایه های فلزی استفاده شود قیمت نهایی کار پایین تز می باشد . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این پاراگراف مقاله مبل مدرن را مطالعه فرمایید تا با این محصولات بیشتر آشنا شوید . مساله بعدی در ارزان بودن این محصولات پارچه های استفاده شده در تولید آن ها می باشد که چون از جنس مخملی نمی باشند از قیمت پایین تری بر خوردار هستند .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا