مقالات

کارگاه مبل سازی در تهران | بستن قرار داد تولید مبلمان سفارشی

کارگاه مبل سازی تیدا دکور تمام مراحل ساخت و تولید را در مجموعه خود بدون نیاز به مجموعه های دیگر انجام می دهد . تمامی متریال های مصرفی نیز توسط خود مجموعه تامین می شود و همین امر سبب شده است تا محصولات ما با ارزان ترین قیمت نسبت به محصولات مشابه راهی بازار شود . تمامی دستگاه های مورد استفاده در مجموعه ما مدرن و ساخت کشور چین یا آلمان می باشند . همچنین تیم مجرب و متخصص ما با دستگاه های مجموعه کار می کنند و مراحلی که توسط دست انجام می شوند نیز توسط متخصص ترین افراد کنده کاری می شوند . پیشنهاد می کنیم برای درک مفاهیم این صفحه مقاله ساخت و تولید مبلمان را مطالعه فرمایید .

کارگاه مبل سازی در تهران

مجموعه تیدا دکور با دارا بودن کارگاه مبل سازی بدون واسطه اقدام به تولید این محصولات می کند . کارخانه مبل سازی ما در شهرک صنعتی چهار دانگه می باشد و مشتریان تهرانی عزیز با هماهنگی با واحد فروش ما می توانند از نزدیک از مراحل تولید کار خود بازدید نمایند و آدرس کارکاه مجموعه را می توانید از مسوولین فروش ما دریافت نمایید .  شایان ذکر است فروشگاه های مبلمان در تهران و حومه اگر نزد مجموعه ما ثبت سفارش کنند محصولات آن ها تا مقصد رایگان ارسال می شود . تولیدات مجموعه ما شامل تمامی مدل های مبلمان اعم از : راحتی ، ال ، استیل ، تخت خواب شو و کلاسیک و ... می باشد .

 

کارگاه تولید مبلمان

قرارداد با کارگاه مبل سازی تیدا دکور

کارگاه مبل سازی تیدا دکور آماده عقد قرارداد با تمام فروشگاه های سطح کشور می باشد و اگر مغازه داران عزیز قصد دارند طرح و یا مدلی سفارشی برای آن ها تولید شود امکان این امر هم برای آن ها فراهم شده است . همکاران عزیز توجه داشته باشند برای بستن قرار داد ابتدا باید زمان حضور خود در مجموعه را با کارشناسان ما هماهنگ کنند و با توجه به شرایط درخواستی خود و قوانین مجموعه و توافق طرفین اقدام به بستن قرارداد کنند . توجه داشته باشید بعد از عقد قرار داد حتما باید فرم نمایندگی فروش ما را به صورت آنلاین تکمیل و ارسال کنید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا