مقالات

مبل مدرن | طریقه چیدمان صحیح مبل مدرن + سبک U و قیمت مبلمان

مبل مدرن معمولا از جنس استیل و سبک های تلفیقی با مدل های صندلی و به صورت راحتی همچنین قوس دار تولید می شود . چوب استفاده شده در تولید این محصولات از جنس افرا ، راش ، گردو ، روس و ... می باشد . توجه داشته باشید که در تولید این محصولات بیشتر از پارچه استفاده می شود و چوب در تولید آن ها کمتر استفاده می شود و در تعداد تک نفره و دو نفره و ... هم قابل خرید می باشند . این محصولات امروزه از فلز و استیل هم تولید می شوند که در این بخش ما در مورد این مدل از مبلمان مدرن صحبت نخواهیم کرد البته شایان ذکر است که در این سبک از مبلمان هم می توان از میز چوبی استفاده کرد و هم استیل . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با ساخت و تولید مبل را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

طریقه چیدمان مبل مدرن

چیدمان مبل مدرن فارغ از سبک طراحی در حالت کلی به مدل های : مربعی ، U شکل ، مستطیلی ، ال شکل و ... تقسیم می شود . این موضوع که کدام یک از این مدل ها متناسب با پذیرایی شما می باشد کار راحتی نمی باشد در ابتدا پیشنهاد می کنیم در این زمینه از مشاوره رایگان کارشناسان طراحی دکوراسیون داخلی ما استفاده کنید . در حالت کلی سبک ال بیشتر برای خانه های کوچک پیشنهاد می شود و سبک مربعی بیشتر برای پذیرایی های عریض که در کنار آن ها از مبلمان سلطنتی هم استفاده می شود  پیشنهاد می شود . معمولا مدل های قوس دار و U شکل برای پذیرایی های بزرگ که فقط فضا برای یه دست مبلمان دارند استفاده می شود . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با چیدمان مبلمان را برای درک بهتر این موضوع مطالعه فرمایید .

 

مبل مدرن

قیمت مبلمان مدرن

مبل مدرن به دلیل استفاده کمتر از چوب در تولید آن ها از قیمت ارزان تری نسبت به سایر محصولات مشابه یر خوردار می باشد . سایر مسائل تاثیر گذار در قیمت این محصولات جنس پارچه مصرفی در تولید آن ها می باشد به فرض مثال پارچه های مخملی گران تر از سایر پارچه ها می باشد هر چند در تولید این مبلمان کمتر از این نوع پارچه استفاده می شود مگر اینکه شما قصد ثبت سفارش به صورت سفارشی را داشته باشید و روکش های چرم ارزان تر از سایر پارچه ها می باشد البته شایان ذکر است که این سبک از مبلمان مدرن به دلیل زیبایی بیشتر بسیار پر طرفدار می باشند .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا