مقالات

قیمت مبل | دلایل اختلاف قیمت مبلمان همراه با استعلام قیمت

قیمت مبل در بازار به مسائل زیادی از جمله جنس چوب مورد استفاده و جنس پارچه و همچنین تعداد نفرات آن بستگی دارد . البته گران ترین این مدل ها سبک کلاسیک یا سلطنتی می باشد و سبک های راحتی و تختخواب شو ارزان ترین مدل ها می باشند . پس دلایل تفاوت هزینه در این محصولات به چندین آیتم بستگی دارد و زمانی که شما به صورت سفارشی ثبت سفارش می کنید می توانید هزینه نهایی را خودتان تعیین کنید . حال ما پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با ساخت وتولید مبل را مطالعه فرمایید و در ادامه با ما همراه باشید تا به تفاوت قیمت سبک های مبلمان بیشتر آشنا شوید .

دلایل اختلاف قیمت مبل سلطنتی و راحتی

قیمت مبل سلطنتی همیشه از مبل راحتی گران تر است و این بیشتر به دلیل جنس و میزان چوب مصرفی در این محصولات می باشد . البته میزان بالای متریال مصرفی در تولید آن ها به راحتی از وزن این مبلمان مشخص است و طرح های کنده کاری و منبت کاری و تاج های آن ها دلیل دوم در بالا بودن قیمت آن ها می باشد . همچنین پارچه های استفاده شده در تولید مبل سلطنتی از جنس مرغوب مخملی و گاها به صورت طلا کوب می باشند که همین مساله هم باعث افزایش هزینه های تولیدی می شود . ولی مبلمان راحتی از متریال کمتری در تولیدشان استفاده شده و پارچه های مبلی آن ها ارزان تر می باشد و از وزن کمتری هم بر خوردار هستند .

 

قیمت مبل

استعلام قیمت مبل و نحوه ثبت سفارش

همکاران عزیز برای دریافت لیست قیمت مبل باید به واحد فروش ما در واتس آپ پیام دهند و بعد از ارسال کردن اطلاعات همکاری فرم عاملیت فروش ما را تکمیل و ارسال کنند . مشتریان مصرف کننده هم می توانند بعد از تماس با مجموعه ما با اعلام کد قیمت محصول انتخابی خود را از ما سوال کنند و اگر تمایل به خرید داشتند از طریق واتس آپ ثبت سفارش کنند . شایان ذکر است محصولات ما به صورت آماده موجود نمی باشد و طرح و مدل انتخابی شما باید تولید شود که پروسه ساخت و تولید معمولا  15 تا  20 روز کاری زمان می برد ولی ممکن است این زمان در تاریخ های مختلف تغییر کند پس پیشنهاد می کنیم حتما در هنگام ثبت سفارش زمان تحویل را از ما سوال کنید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا