مقالات

خرید کفپوش پی وی سی | نحوه ثبت سفارش غیر حضوری & حضوری آن

خرید کفپوش پی وی سی با کیفیت یکی از مهمترین دغدغه های شما مشتریان عزیز می باشد . از این رو ما قصد داریم به مسائلی مختصر در مورد خرید این محصولات اشاره کنیم . یکی از راه های تشخیص کیفیت قبل از ثبت سفارش لمس کردن محصول می باشد به این صورت که اگر برند مورد نظر شما از قابلیت انعطاف پذیری خوبی برخوردار باشد مسلما از کیفیت خوبی برخوردار است اگر متوجه شکنندگی آن شدید به هیچ عنوان خرید نکنید زیرا بعد از مدتی استفاده شما با مشکلاتی مثل لب پری و ترک خوردن مواجه خواهید شد . ما پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با کفپوش پی وی سی را مطالعه فرمایید . 

نحوه خرید کفپوش پی وی سی ( غیر حضوری )

در خرید غیر حضوری کفپوش پی وی سی شما مشتریان عزیز می توانید رنگ انتخابی خود از طریق سایت تیدا دکور رو از طریق واتس آپ اعلام نمایید و بعد از دریافت موجودی آن اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید . بعد از آن نصابان ما همراه با سمپل برند مربوطه در محل نصب حاضر می شوند . توجه فرمایید هزینه ای که شما برای ایاب و ذهاب پرداخت می کنید بعد از آنکه سفارش خود را نزد مجموعه ما ثبت کنید از مبلغ فاکتور شما کسر می شود . یکی از مزیت های خرید غیر حضوری کاهش هزینه های جانبی شما می باشد و شما می توانید از تخفیفات مجموعه ما هم بهره مند شوید . اگر قصد خرید از مجموعه ما را ندارید می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما به صورت تلفنی بهره مند شوید .

 

نحوه خرید کفپوش پی وی سی

نحوه خرید حضوری کفپوش پی وی سی

در خرید حضوری کفپوش پی وی سی شما عزیزان می توانید به آدرس و لوکیشن ما تشریف بیاورید و بعد از بررسی برند های متنوع و لمس آن ها و با بهره مندی از مشاوره کارشناسان فروش ما رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید . در این نوع خرید دقت فرمایید چون رنگ و طرح شما در محل توسط شما انتخاب شده است بار فروخته شده به شما عزیزان به دلایل هزینه های بالای جابجایی و مشکلات انبارداری به هیچ عنوان تعویض یا مرجوع نخواهد شد پس پیشنهاد می کنیم در انتخاب برند و طرح و رنگ بسیار دقت کنید . شایان ذکر است شما عزیزان در خرید حضوری هم می توانید از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

 

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا