مقالات

نصب کفپوش | روش های مختلف نصب و تاثیر نصاب بر طول عمر کار

نصب کفپوش از چهار مرحله زیرسازی ، نظافت ، نصب آن و اتصال قرنیز تشکیل شده است . مهمترین مساله در مراحل گفته شده زیر سازی می باشد معمولا در مکان هایی که سطح مسطحی ندارند نمی توان کار خوبی را تحویل مشتری داد زیرا کفپوش ها حالت پله ای پیدا می کنند و مساله مهم در مورد این محصولات این نکته می باشد که مناسب برای مکان های شیب دار می باشند زیرا در این مکان ها امکان نصب پارکت و لمینت نمی باشد . این محصولات را با چسب مخصوص به کف زمین می چسبانند که ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با چسب کفپوش را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

معمولا برای زیر سازی از چسب چوب و سیمان استفاده می کنند در مکان هایی با قسمت های شکسته شده سرامیک و کاشی و ... مواجه می شوید می توانید مکان های شکسته شده را بوسیله چسب چوب ترمیم کنید ولی در مکان های که کلا با سطح نامنظم و نا همواری مواجه هستید پیشنهاد می شود کل محل را بوسیله یک لایه سیمان زیر سازی کنید تا سطحی صاف و یک دست داشته باشد . و نکته دیگر در مورد نصب این موضوع می باشد که شما اگر با محیطی مرطوب مواجه شدید به هیچ عنوان عمل نصب را انجان ندهید و بوسیله وسایلی مثل بخاری و هیتر های برقی و ... رطوبت کف را بر طرف کنید و اگر رطوبت بر طرف نشد پیشنهاد می کنیم زمین را ایزوگام کنید .

روش های مختلف برای نصب کفپوش

نصب کفپوش به اشکال متفاوت مثل لوزی ، مربع ، آجری ، خشتی ، موزاییکی امکان پذیر می باشد . در مدل لوزی این محصولات را به صورت مربعی در کنار یکدیگر قرار می دهند که این مدل معمولا برای فضاهایی استفاده می شوند که طول و عرض مشخصی دارند . مدل خشتی و آجری بیشتر در مکان هایی که پرتی دارد استفاده می شود در این روش معمولا تایل ها را به ابعاد نا منظم برش می دهند و بعد از آن به صورت خشتی یا آجری نصب می کنند . در روش موزایکی تایل ها در راستای طول و عرض یکسان در کنار هم دیگر قرار می گیرند که در این روش ممکن است تایل ها به طور کامل به هم متصل نشوند معمولا این فضای خالی را در انتهای نصب با چسب چوب پر می کنند .

 

نحوه نصب کفپوش

تاثیر نصاب در نصب

برخی از مشتریان بر این باورند که اگر محصولی با کیفیت خرید کنند در نهایت خانه ای زیبا و لاکچری خواهند داشت . به اطلاع این دسته از مشتریان می رسانیم نصاب در نصب کفپوش و کیفیت نهایی کار فوق العاده تاثیر گذار می باشد پس پیشنهاد می کنیم در انتخاب نصاب هم نهایت دقت را انجام دهید . مجموعه تیدا دکور برای اینکه محصولی خوب با طول عمر بالا تحویل مشتری دهد و کار مشتری شامل گارانتی بعد از نصب باشد از نصابان مجرب خود معرفی می کند و اگر نصب توسط نصابی غیر از نصاب ما صورت بگیرد به هیچ عنوان شامل گارانتی نمی پود و مجموعه هم هیچ مسولییتی در این باره نخواهد داشت .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا