مقالات

طراحی کمد دیواری | نحوه طراحی ارزان کمد مدرن با برنامه 3Dmax

طراحی کمد دیواری در خانه از اهمیت بالایی بر خوردار می باشد . مخصوصا در خانه های کوچک که نیازمند مکانی برای لباس ها و وسایل اضافی می باشد . دیزاین این محصولات باید به گونه ای باشد که هم جا دار باشند و هم فضای کمی را اشغال کنند . به فرض مثال اگر اتاق شما دارای پرتی می باشد می توان از دیوار ها استفاده کرد و باکس را در آن قسمت قرار داد تا هم به زیبایی اتاق شما بیافزاید و هم استفاده مفیدی از فضا کرده باشیم و بهترین روش تشخیص این کار دیزاین سه بعدی می باشد . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله کمد مدرن را مطالعه فرمایید .

 طراحی ارزان کمد دیواری

معمولا شما شاهد دریافت هزینه های زیاد برای طراحی کمد دیواری هستید در صورتی که طراحی توسط نرم افزار 3DMAX انجام می شود و شما می توانید با دانلود این برنامه و مطالعه آموزش آن به راحتی کمد خود را دیزاین کنید .  طراحی توسط مجموعه تیدا دکور با ارزان ترین قیمت برای شما انجام می شود و برای مشتریانی که سفارش خود را نزد ما ثبت می کنند کاملا رایگان می باشد و هزینه بعد از ثبت سفارش از فاکتور آن ها کسر می شود . البته گاهی اوقات مشتریان ما طرحی آماده از اینترنت و گوگل دانلود کرده اند و نیاز به هزینه اضافه ندارند و ما توانایایی تولید طرح انتخابی مشتریان را داریم .

 

طراحی کمد دیواری

نحوه طراحی کمد دیواری مدرن

اولین مساله که در مورد طراحی کمد دیواری مدرن باید به آن اشاره کنیم سبک آن ها می باشد که معمولا به صورت ریلی و باز شو تا سقف اتاق تولید می شوند . معمولا در دیزاین این محصولات از آیینه های دکوریتیو استفاده می کنند که همین مساله باعث زیبایی چندین برابر این محصولات می شود و در دیزاین ظاهری این محصولات کمتر شاهد دستگیره خواهید بود چون در سبک مدرن بیشتر از دستگیره های مخفی استفاده می شود که در مورد متریال هایگلاس این نوع دستگیره را بخاطر لکه پذیری زیاد پیشنهاد نمی کنیم . برای دریافت مشاوره رایگان در مورد دیزاین اتاق خود با تیم فروش مجموعه ما تماس حاصل فرمایید .

منبع :

سایت مرجع به زبان اننگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا