مقالات

کمد مدرن | طراحی و تاثیر زیبایی آن ها در دکوراسیون داخلی

کمد مدرن باید مطابق با تمام استاندارد های روز دنیا طراحی شود و عموما کمد های مدرن دارای رنگ ها و طرح های ساده می باشند . این محصولات را با هر نوع متریالی می توان ساخت اعم از : چوب طبیعی و ام دی اف و فلزی ولی امروزه نوع فلزی این محصول از رده خارج شده و جای خود را به کمد های شیشه ای داده و از جنس چوب طبیعی هم به خاطر قیمت بالا از فروش کمی بر خوردار است پس عموما این محصولات را با ام دی اف هایگلاس یا ملامینه تولید می کنند هر چند کمد های مدرن بیشتر به صورت کمد هایگلاس می باشند که پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با کمد هایگلاس را برای درک بهتر این موضوع مطالعه کنید .

طراحی و نمونه مدل های کمد مدرن

در بحث طراحی کمد مدرن اولین گزینه ای که می توان نام برد طراحی به صورت ریلی می باشد . کمد های ریلی امروزه به عنوان کمد های مدرن شناخته می شوند و جای کمد های باز شو را گرفته اند . در مبحث مربوط به کمد ریلی به طور کامل این محصولات را معرفی کرده ایم ولی طرح های جدید این محصولات دارای ارتفاع تا سقف می باشند و معمولا با دستگیره های ساده استیل و یا مخفی تولید می شوند و در مدل های جدید این محصولات از دو درب ام دی اف هایگلاس و یا یک درب آیینه ای استفاده می کنند در کل تلفیق آیینه با ام دی اف ( MDF ) در کمد های مدرن فوق العاده پر طرفدار می باشد .

 

طراحی کمد مدرن

 

طراحی این سبک از کمد محدودیت مکانی ندارد و شما در تمام منازل با هر متراژی می توانید از این سبک کمد استفاده کنید . این کمد ها به صورت کمد دیواری ، ریلی ، لباس ، کوکانه و ... موجود می باشند . تیم طراحی تیدا دکور با تجربه 15 ساله در زمینه طراحی آماده مشاوره دادن به شما مشتریان عزیز می باشد و قبل از ثبت سفارش طرح سه بعدی برای شما مطابق با فضا و دکوراسیون منزلتان را طراحی می کنند و بعد از ثبت سفارش نزد ما هزینه طراحی از فاکتور شما کسر خواهد گردید شایان ذکر است برای درک بهتر فضای محیط شما قبل از طراحی کارشناسان ما برای بازدید و اندازه گیری در محل نصب حاضر می شوند .

تاثیر زیبایی و کاربرد کمد مدرن در دکوراسیون

یکی از مهمترین دغدغه های بانوان در اتاق ها بحث کمد و کمد دیواری می باشد چون علاوه بر زیبایی جا دار بودن آن هم فوق العاده مهم می باشد از این رو انتخاب کمد مدرن بهترین گزینه برای این بانوان می باشد چون علاوه بر زیبایی فوق العاده ای که به منزل آن ها می بخشد بسیار جا دار هم هستند . ما پیشنهاد می کنیم رنگ کمد خود در اتاق خواب را با رنگ سرویس خواب ست کنین و در پذیرایی اگر به آشپزخانه نزدیک می باشد با رنگ کابینت های آشپزخانه و در غیر این صورت با رنگ سرویس مبلمان خود ست کنید توجه داشته باشید که رنگ و طرح کمد شما باید در تضاد با رنگ دیوار و فرش و پارکت لمینت و کاغذ دیواری باشد .

سایت مدل های کمد مدرن به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا