مقالات

نصاب کمد دیواری | محاسبه هزینه و قیمت نصابان کمد چوبی & MDF

نصاب کمد دیواری در نصب از اهمیت بالایی بر خوردار می باشد چون این عمل نیاز به ظرافت بالایی دارد و در نمای کلی کار تاثیر گذار می باشد . به خصوص در محصولات ریلی ممکن است شما در کوتاه مدت با مشکل ریل درب ها مواجه شوید . در مدل های باز شو هم ممکن است با افتادگی درب ها مواجه شوید ما پیشنهاد می کنیم عمل نصب را هم به نصابان با تجربه ما بسپارید تا دیگر نگران زیبایی کار نباشید برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله طراحی کمد دیواری را مطالعه کنید و در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با هزینه های متفاوت نصابان و دلایل آن ها بیشتر آشنا شوید .

نحوه محاسبه هزینه نصاب کمد دیواری

در مجموعه ما هزینه نصاب کمد دیواری به دو مدل محاسبه می شود . یک زمانی که کار شما توسط اوستا کار انجام می شود و دوم اینکه نصابان مجرب ما کار شما را انجام دهند . معمولا اوستا کار در طول مراحل ساخت و تولید فقط عمل نظارت را انجام می دهد . ولی گاهی اوقات مشتریان دوست دارند که کار آن ها با زیبایی و ظرافت خاصی انجام شود که در این مواقع با پرداخت هزینه کار خود را به نصاب کمد دیواری اوستا کار ما می سپارند که در این مواقع مجموعه تیدا دکور تمامی مراحل نصب را به مدت 6 ماه تا یک سال و تمیزی و زیبایی کار مطابق با مدل طراحی شده را گارانتی می کند . تا خیال مشتریانی که نزد مجموعه ما ثبت سفارش می کنند بابت تمیزی کار راحت باشد .

 

نصاب کمد دیواری

چگونه نصاب کمد چوبی را انتخاب کنیم ؟

معمولا نصاب کمد دیواری های چوبی با نصابان ام دی اف MDF متفاوت می باشد چون تراز کردن کار چوب کمی سخت تر می باشد پس پیشنهاد می کنیم در زمان انتخاب نصاب حتما نوع متریال خود را بیان کنید تا نصاب مربوطه به درستی برای شما ارسال شود . البته شایان ذکر است مجموعه ما با دارا بودن نصاب کمد دیواری مجرب در زمینه چوب و فراورده های چوبی تمامی نگرانی های شما را بر طرف کرده است . شما مشتریان عزیز در مورد نحوه انتخاب نصابان مجرب می توانید با خط ویژه ما به شماره 02128428514 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و راهنمایی رایگان واحد فروش ما بهره مند شوید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا