مقالات

کمد اتاق خواب | اتاق مدرن و نحوه ست کردن کمد با سرویس خواب

کمد اتاق خواب در مدل های ریلی و باز شو تولید می شود . محصولات موجود در پذیرایی و سالن ها از نظر ظاعری با این محصولات بسیار متفاوت می باشد به فرض مثال بیشتر در مدل ها تزیینی و شیشه دار و دکوری می باشد ولی در مدل های اتاق خواب و کودکان در کنار زیبایی فضا و جا دار بودن آن ها هم بسیار مهم می باشد هر چند در دکوراسیون مدرن کمد اتاق خواب از تنوع طرح و مدل بالایی برخوردار می باشند و مانند سایر محصولات مشابه مدل هایی که با چوب طبیعی تولید می شوند جزو لاکچری ترین مدل ها می باشند . مقاله کمد لاکچری را برای درک بهتر این موضوع مطالعه فرمایید .

کمد اتاق خواب مدرن

کمد اتاق خواب مدرن معمولا با ورق های ام دی اف ملامینه و هایگلاس ساخت و تولید می شوند . این محصولات معمولا تا سقف تولید می شوند تا بتوان از تمامی فضا استفاده مفیدی کرد و معمولا از باکس های نزدیک سقف به عنوان انباری استفاده می شود چون دسترسی به آن ها کمی دشوار تر است و از طبقات میانی برای آویز کردن لباس ها و یا قرار دادن تخت خواب استفاده می شود و از کشو ها هم معمولا برای وسایل کوچک استفاده می شود که بسیار هم پر کاربرد می باشد . البته شما می توانید برای درک موضوع کمد اتاق خواب مقاله آشنایی با کمد مدرن را مطالعه فرمایید .

 

کمد اتاق خواب

کمد اتاق خواب دارای تنوع طرح و رنگ بالایی می باشند و به راحتی با سایر محصولات محیط ست می شوند . این محصولات بیشتر با ورق های ام دی اف فانتزی ساده و براق تولید می شوند و معمولا دارای دستگیره های استیل می باشند پیشنهاد می کنیم برای ست کردن این کمد ها با کاغذ دیواری معمولا از طرح های ساده استفاده کنید چون کمد مدرن معمولا به سادگی مشهور می باشد . مجموعه تیدا دکور با تیمی مجرب آماده طراحی و مشاوره در مورد دکوراسیون اتاق های شما می باشد پس با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و راهنمایی رایگان ما استفاده کنید .

نحوه ست کردن این محصولات با سرویس خواب

مهمترین مساله در ست کردن کمد اتاق خواب سبک طراحی آن اعم از : لاکچری ، مدرن ، کلاسیک و ... با سرویس خواب می باشد . یعنی اگز شما از سرویس خواب ممبران استفاده می کنید حتما باید کمد شما ممبران باشد . اگر از مدل مدرن استفاده می کنید باید طرح و رنگ این محصولات با یکدیگر هماهنگی بالایی داشته باشد . معمولا جنس متریال مصرفی هم باید یکی باشد به فرض مثال بهتر است اگر سرویس خواب شما از متریال چوبی می باشد کمد شما هم با متریال چوب ساخته شود هر چند گاها می توان از محصولات روکش چوب هم استفاده کرد چون شباهت زیادی به چوب دارند . امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم شما را با کمد اتاق خواب آشنا کنیم .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا