مقالات

کمد لاکچری | طراحی و ساخت + تاثیر زیبایی آن ها در دکوراسیون

کمد لاکچری دارای طرح و مدل خاص و محدودی نمی باشد و رنگ خاصی در این سبک نداریم و اتاق کوچک یا بزرگ هم دخالتی در این سبک ندارد . کمد هایی که از چوب طبیعی ساخته می شوند علاوه بر طول عمر بالا به دلیل نمای شیک و زیبایی که دارند لاکچری به شمار می روند . در خانه های قدیمی مثلا خانه مادربزرگ ها از این کمد ها می توانید مشاهده کنید چون در زمان قدیم ام دی اف زیاد شناخته شده نبوده بیشتر مصنوعات در داخل منازل چوبی بوده اند . این کمد ها بیشتر از چوب گردو و افرا و ... ساخته می شوند که بعد از ساخت کمد با رنگ چوب این مصنوعات را رنگ می کنند توجه داشته ظرافت در رنگ کردن بسار مهم می باشد .

نحوه طراحی و ساخت کمد لاکچری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی کمد لاکچری دارای طرح های سلطنتی و متنوع تری نسبت به قدیم بوده اند . هر چند بیشتر طرح های خاص بر روی چوب بوسیله دست صورت می گیرد و کنده کاری های رو چوب بوسیله دست بسیار زیباتر می باشد چون در این حالت ما می توانیم هر طرحی را بر روی چوب پیاده کنیم ولی به دلیل زمان بر بودن کار با دست و گران تمام شدن محصول امروزه بوسیله دستگاه های پیشرفته CNC می توانیم هر طرحی را بر روی چوب پیاده کنیم ولی برجستگی های CNC بسیار کمتر از برجستگی های ایجاد شده با دست هستند پس نمای کار دست بسیار زیباتر و با کلاس تر از کار صنعتی می باشد .

 

طراحی کمد لاکچری

 

طراحی این محصولات برای هر فضایی متفاوت می باشد مثلا سبک طراحی برای اتاق با فضای کم و اتاق با فضای بزرگ متفاوت می باشد و مهمترین تفاوت در رنگ محصول می باشد که بهتر است برای اتاق ها با فضای کوچک از ام دی اف ( MDF ) های روکش چوب استفاده کنیم چون هم ارزان تر هستند و هم می توانید از رنگ های روشن مثل سفید ، شیری و استخوانی استفاده کنید و یا از کمد دیواری های ممبران هم می توانید استفاده کنید که پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با کمد ممبران را برای درک بهتر این موضوع حتما مطالعه بفرمایید .

تاثیر زیبایی کمد لاکچری در دکوراسیون داخلی

زیبایی در اتاق ها و پذیرایی و حتی اتاق کودکان یکی از دغدغه های بانوان ایرانی می باشد و همیشه به دنبال کمد لاکچری اعم از : کمد دیواری ، کمد لباس ، سیسمونی کودک ، کمد کودکان و ... می باشند . برخی اوقات بر خلاف هزینه زیادی که انجام می دهند در نهایت محصول خریداری شده زیبایی زیادی به منازل آن ها نمی دهد پس ما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حتی اگر از ما خرید نکردین حتما با کارشناسان فروش ما در زمینه دکوراسیون داخلی تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی های ما استفاده کنید بری اینکه در نهایت انتخاب کمد زیبا بر زیبایی منازل شما خواهد افزود .

منبع :

سایت مدل های کمد لاکچری به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا