مقالات

کمد کلاسیک | متریال مصرفی در تولید و نمای ظاهری کمد Classic

کمد کلاسیک یکی از پر کاربرد ترین و مهمترین وسایل در اتاق ها می باشد . در قدیم و در خانه مادربزرگ ها مطمئنا شما صندوقچه یا گنجه را دیده اید که در قدیم برای قرار دادن وسایل و لباس ها و ... از آن ها استفاده می شد . با گذشت سال ها و با پیشرفت علم دکوراسیون  کمد های چوبی جایگاه خوبی را درمنازل پیدا کردند که هر روز این محصولات از نظر ظاهری پیشرفت کردند و به محصولات لاکچری در منازل تبدیل شدند . با پیشرفت علم و تکنولوژی ، MDF و روکش های پی وی سی به دلیل شباهت زیاد به چوب طبیعی و قیمت پایین تر در منازل بیشتر دیده شد و امروزه پر کاربرد ترین متریال در تولید این محصولات می باشند .

متریال مصرفی در تولید کمد کلاسیک

متریال مصرفی در تولید کمد کلاسیک چوب طبیعی ، ام دی اف و نئوپان می باشد . نوع چوب های مصرفی در تولید آن ها چوب راش ، گردو ، افرا ، راش و ... می باشد . که به دلیل قیمت بالا این مدل از کمد دیواری ها را فقط در خانه ثروتمندان مشاهده می کنید . ولی جنس نئوپان به هیچ عنوان برای تولید کمد کلاسیک پیشنهاد نمی شود برای اینکه استفاده از آن ها بسیار زیاد می باشد و از آن جایی که تراکم پایینی دارند پس طول عمر کمی خواهند داشت . متریال ام دی اف مصرفی در تولید این کمد ها در مدل های برجسته ، ام باس ، سینکرو نایز ، یک رو سفید و ملامینه های مات می باشد .

 

متریال مصرفی کمد کلاسیک

 

پر کاربرد ترین MDF مصرفی در تولید کمد کلاسیک ورق های یک رو سفید می باشند که روی خام آن ها را بوسیله دستگاه CNC طرح و مدل می دهند . و در انتها بوسیله روکش های PVC وکیوم می کنند که پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با مدل های آن ها مقاله آشنایی با کمد ممبران را مطالعه کنید . این محصولات را با روکش های چوب طبیعی هم وکیوم می کنند که نیاز به رنگ خواهند داشت . در نهایت اینکه این محصولات در منازل با متراژ کوچک با هر متریالی کاربرد زیادی دارند و بیشتر به صورت کمد دیواری استفاده می شوند زیرا در این شرایط شما اتاقی منظم و لاکچری خواهید داشت .

نمای ظاهری کمد های کلاسیک

کمد های کلاسیک دارای طرح های برجسته می باشند و روی درب آن ها شما می توانید قاب ها را مشاهده کنید و در تولید آن ها از تاج های سلطنتی در بالای کار و پا خور در پایین استفاده می شود . معمولا این کار ها را در رنگ قهوه ای تیره و روشن و سفید تولید می کنند . البته برای اتاق کودکان از رنگ های صورتی و آبی فیروزه ای هم استفاده می شود . دستگیره های قابل استفاده در این محصولات بیشتر به صورت سنگی یا ممبران و یا سنگ های مصنوعی و گاها به صورت طلا کوب و نقره کوب می باشند که ما پیشنهاد می کنیم طرح و مدل دستگیره با تاج استفاده شده در تولید آن ها ست شود زیرا در نهایت شما کار لاکچری را در اتاق خود خواهید داشت .

منبع :

 سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا