مقالات

قیمت سرویس خواب | ثبت سفارش & خرید + قیمت سبک مدرن و کلاسیک

قیمت سرویس خواب در ابتدا به متریال تولیدی و بعد از آن به مدل های آن ها و در نهایت به تعداد اجزای آن ها بستگی دارد . هر خانه ای امروزه نیاز به سرویس خواب دارد و این وسایل جدا نشدنی از دکوراسیون داخلی خانه ها می باشد . شایان ذکر است این محصولات به صورت سفارشی هم در مجموعه ما تولید می شوند و در این شرایط شما می توانید هزینه نهایی را خودنان مناسب با بودجه خود تعیین کنید . محصولاتی که از چوب طبیعی تولید می شوند جزو وسایل لاکچری به شمار می روند و علاوه بر طول عمر بالا از هزینه بالاتری هم برخوردار هستند که این محصولات را بیشتر در خانه ثروتمندان و هتل های لوکس و ... می توانید مشاهده کنید .

دلایل تفاوت قیمت سرویس خواب مدرن با کلاسیک

مهمترین مساله در در اختلاف قیمت سرویس خواب مدرن و کلاسیک متریال مصرفی در تولید آن ها می باشد . سرویس خواب کلاسیک یا سلطنتی از متریال هایی مثل چوب و ام دی اف روکش چوب و MDF یک رو خام تولید می شوند . البته چون این محصولات دارای تاج و طرح های منبت کاری شده هستند و گاها طلاکوب هم می باشند از قیمت بالایی برخوردار هستند . ولی سبک مدرن را معمولا با ورق های ام دی اف ملامینه مات و برق و ورق های برجسته و هایگلاس تولید می کنند و از آنجایی که این محصولات را با سادگی آن ها می توانیم بشناسیم پس از هزینه کمتری برخوردار هستند . شایان ذکر است تشک استفاده شده در تخت در قیمت سرویس خواب تاثیری ندارد . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با سرویس خواب را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

 

قیمت سرویس خواب

نحوه خرید و استعلام قیمت

مهمترین مساله قبل از خرید گرفتن استعلام قیمت سرویس خواب می باشد . همکاران عزیز برای دریافت لیست قیمت همکاری از طریق واتس آپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشند تا نحوه همکاری را از آن ها سوال کنند . مشتریان مصرف کننده عزیز هم می توانند با تماس با خط ویژه ما قیمت سرویس خواب انتخابی خود را سوال کنند فقط این دسته از مشتریان دقت داشته باشند که مجموعه تیدا دکور شو روم برای نمایش محصولات سرویس خواب خود را ندارد و شما عزیزان باید خرید خود را بر اساس تصاویر موجود در سایت انتخاب کنید ما پیشنهاد می کنیم در انتخاب کد خود دقت لازم را انجام دهید چون به دلیل صدمه دیدن بار در جابه جایی بار فروخته شده تعویض یا مرجوع نمی شود .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا