مقالات

سرویس خواب | آشنایی با مدل های لاکچری و مدرن این محصولات

سرویس خواب یکی از پر کاربرد ترین محصولات در دکوراسیون داخلی به خصوص اتاق ها می باشد . این محصولات از جنس چوب طبیعی و ام دی اف و لترون و فلزی قابل تولید می باشد . محصولات فلزی با گذشت زمان دیگر جایگاهی در دکوراسیون داخلی ندارند و محصولات تولید شده از چوب طبیعی به عنوان محصولات لاکچری به شمار می روند که بیشتر در خانه ثروتمندان و هتل های لوکس قابل مشاهده می باشند هر چند در خانه های قدیمی هم نمونه های ساده ای از این محصولات را گاها می توانید مشاهده کنید . این محصولات بیشتر از جنس ام دی اف می باشند و در قیمت ارزان تر بوسیله لترون هم به صورت سری تولید می شوند .

سرویس خواب مدرن

سرویس خواب مدرن بیشتر در مدل های ساده و اسپرت و در رنگ و طرح های ساده تولید می شود . این مجموعه شامل جدید ترین طرح های دنیا می باشد . و یکی از خاصیت های آن ها طرح های جدید این محصولات می باشد . این محصولات شامل تخت ، میز توالت ، پا تختی ، آیینه می باشد . میز توالت یا میز آرایش فوق العاده به زیبایی اتاق ها می افزاید و ما پیشنهاد می کنیم حتما اگر اتاق شما فضای کافی دارد از این محصول استفاده کنید . این محصولات به صورت مدرن بیشتر از جنس ممبران می باشند که ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با چیدمان سرویس خواب را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه کنید .

 

آشنایی با سرویس خواب

 

این محصولات در طرح مدرن را بیشتر از جنس ام دی اف یا لترون تولید می کنند . ولی محصولات تولید شده از لترون مقاومت بالایی ندارند و به هیچ عنوان سفارش نمی شوند . بخصوص تخت در این تولیدات بسیار شکننده خواهد بود و کوتاه ترین عمر را خواهد داشت . ولی محصولات تولید شده با ام دی اف طول خوبی دارند هر چند کمتر از مصنوعات چوبی برای شما کار خواهند کرد . از آن جایی که MDF تنوع رنگ و طرح بالایی دارد پس این محصولات را می توان به صورت سفارشی و در طرح و رنگ متناسب با دکوراسیون منازل خود انتخاب کرد .

سرویس خواب لاکچری

همانطور که گفته شد این محصولات به صورت لاکچری از چوب تولید می شوند که قیمت بالایی دارند از این رو بسیاری از مشتریان طرح های ممبران سرویس خواب را ترجیح می دهند این محصولات در طرح های متنوع و به صورت CNC تولید می شوند . که توسط ام دی اف های یک رو با روکش های PVC تولید می شوند . البته امروزه با وجود ورق های فوق برجسته ام باس و سینکرو نایز می توانیم محصولات لاکچری تولید کنیم چون نمایی مشابه با چوب طبیعی دارند . البته شایان ذکر است مدل های تاشو این محصولات برای منازلی که متراژ کمی دارند پیشنهاد می شود زیرا در اینصورت شما هم سرویس لاکچری خواهید داشت و هم فضای اتاق شما اشغال نشده است .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا