مقالات

خرید سرویس خواب | خرید اقساطی و بدون واسطه سرویس های خواب

خرید سرویس خواب از ملزومات هر خانه ای می باشد تصور کردن اتاق خواب بدون سرویس خواب در خانه های امروزی امکان پذیر نمی باشد . ما در سایت تیدا دکور از تنوع بالایی بر خوردار هستیم و شما مشتریان عزیز می توانید متناسب با ابعاد و سلیقه و سبک دکوراسیون منزل خود مدل سرویس خواب خود را انتخاب کنید . البته گاها این محصولات به صورت سری تولید می شود و معمولا با ورق های لترون تولید می شوند و به همین دلیل از قیمت ارزان تری بر خوردار هستند . پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با قیمت مدل های مختلف این محصولات مقاله قیمت سرویس خواب را مطالعه فرمایید .

خرید سرویس خواب بدون واسطه

 خرید سرویس خواب در مجموعه تیدا دکور کاملا بی واسطه می باشد . چون ما متریال اولیه این محصولات را بدون واسطه به فروش می رسانیم و با دارا بودن کارگاه اختصاصی اقدام به فروش این محصولات کرده ایم . این سرویس ها در طرح ها و مدل های آماده و در سایز و ابعاد استاندارد با رنگ های پر فروش بازار تولید شده اند و در انبار ما دپو شده اند و شما می توانید با انتخاب طرح و رنگ و همچنین مدل خود در سریع ترین زمان ظرف مدت 24 ساعت سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید . شایان ذکر است طرح و مدل های سفارشی طی بازه 10 تا 15 روزه تولید می شوند ولی باز این زمان در فصل های متفاوت متغییر می باشد پس حتما با کارشناسان ما زمان تحویل را هماهنگ کنید و بعد ثبت سفارش کنید .

 

خرید سرویس خواب

خرید اقساطی سرویس خواب

خرید سرویس خواب به صورت اقساطی نیز در مجموعه تیدا دکور امکان پذیر می باشد . مدت زمان اقساط یک ساله می باشد و نحوه و شرایط اقساط به این صورت است که شما مشتریان عزیز بعد از درخواست اقساط از طریق واتس آپ فرم اقساط را از مجموعه ما دریافت می کنید و بعد از تکمیل کردن فرم و بررسی آن توسط کارشناسان ما ، با شما تماس گرفته می شود و نتیجه کار را به اطلاع شما می رسانند و در صورت رد درخواست شما خواهشمندیم به هیچ عنوان اصرار نفرمایید . توجه داشته باشید فاکتور در زمان تحویل کالا همراه با قید شدن تاریخ چک ها به شما تحویل داده خواهد شد و محصول شما با توجه به متریال مصرفی در تولید آن شامل گارانتی نیز خواهد شد .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا