مقالات

سرویس خواب مدرن | خرید آنلاین + روش ساخت و تولید سرویس مدرن

سرویس خواب مدرن مانند سایر محصولات مدرن با ورق های هایگلاس ، ملامینه ، برجسته ، نئوپان ساخته و تولید می شود . مهمترین مشخصه ظاهری این محصولات سبک ساده آن ها می باشد . این محصولات معمولا دارای کشو در زیر تخت می باشند . منبت کاری و کنده کاری را در شکل ظاهری آن ها مشاهده نمی کنید و معمولا با دستگیره های مخفی و یا استیل ساده تولید می شوند . این محصولات در دکوراسیون اتلق خواب ها با کمد دیواری و رنگ کاغذ دیواری ست می شوند و تمام اجزای تشکیل دهنده سرویسهای خواب را دارا می باشند . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله سرویس خواب را مطالعه فرمایید .

خرید آنلاین سرویس خواب مدرن

در خرید آنلاین سرویس خواب مدرن شما مشتریان عزیز می توانید با خط ویژه ما به شماره 02128428514 تماس حاصل فرمایید و بغد با شماره گیری داخلی دو به کارشناسان فروش سایت تیدا دکور وصل شوید و با اعلام کردن کد انتخابی خود اقدام به خرید محصول خود کنید . روش دوم خرید آنلاین از طریق برنامه واتس آپ می باشد که شما مشتریان عزیز می توانید برای ثبت سفارش و دریافت فاکتور به ما پیام دهید و با اعلام کردن کد انتخاب خود اقدام به دریافت فاکتور کنید و بعد از تسویه فاکتور و ارسال فیش واریزی از طریق واتس آپ سرویس شما برای شما ارسال خواهد شد .

 

سرویس خواب مدرن

 

همکاران عزیز هم می توانند اطلاعات همکاری خود را از طریق واتس آپ ارسال کنند و بعد از دریافت فرم عاملیت فروش و تکمیل کردن آن لینک کانال ویژه همکاران ما را دریافت کنند . به اطلاع همکاران عزیز می رسانیم که ارسال کاتالوگ سرویس خواب مدرن برای آن ها رایگان می باشد ولی نمونه ها برای آن ها به فروش می رسد و به هیچ عنوان وجه پرداختی آن ها بعد از فروش مرجوع نخواهد شد پس خواهش می کنیم در این زمینه اصرار نفرمایید . همچنین برای اطلاع از لیست قیمت سرویس خواب های مجموعه تیدا دکور در کانال ویژه همکاران ما حتما عضو شوید .

طراحی و ساخت و تولید سرویس خواب مدرن

در طراحی سرویس خواب مدرن مهمترین مساله سادگی آن می باشد . تیدا دکور با دارا بودن کارگاه اختصاصی اقدام به تولید این محصولات می کند و امکان تولید این محصولات به صورت سری با انواع متریال ها را دارا می باشد . تمامی اجزای تشکیل دهنده این محصولات توسط مجموعه مجرب ما تولید می شود و تنها شما عزیزان باید تشک را جداگانه خرید کنید حتی تعبیه آیینه در میز توالت و میز آرایش نیز توسط کارگاه ما انجام می شود . شایان ذکر است معمولا زمان ساخت و تولید این محصولات 15 روز کاری می باشد ولی در بازه های زمانی مختلف این زمان قابل تغییر می باشد پس پیشنهاد می کنیم قبل از ثبت سفارش زمان تحویل را از کارشناسان ما سوال کنید .

سرویس خواب مدرن به صورت مدرن در مدل های تخت دو نفره ، تک نفره ، نوزاد ، تاشو ، دو طبقه و ... تولید می شود . این محصولات مدرن محدودیت ساخت و تولید ندارند و اگر طرح و مدل مد نظر شما در سایت ما موجود نبود شما عزیزان می توانید مدل خود را از طریق واتس آپ برای ما ارسال کنید تا محصول شما به صورت سفارشی برای شما تولید شود . و در مراحل تولید شما عزیزان می توانید متریال خود را انتخاب کنید تا هزینه نهایی را خودتان با توجه به بودجه خود تعیین کنید . 

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا