مقالات

چیدمان سرویس خواب | نحوه چیدمان و تاثیر آن بر دکوراسیون اتاق

چیدمان سرویس خواب یکی از دغدغه های بانوان خانه می باشد چون علاوه بر زیبایی باید آرامش خاصی به زوجین بدهد .  این محصولات یکی از مهمترین لوازم اتاق خواب می باشد که امروزه جایگاه مهمی نزد عروس خانم ها و کودکان تازه متولد شده دارد . اجرای تشکیل دهنده آن ها عبارت است از : تخت ، پا تختی ، میز توالت ، آیینه و کمد  . که این محصولات با تمام این این اجزا به عنوان سرویس فول شناخته می شوند که معمولا تخت در این سرویس ها دو نفره می باشد و سرویس های دو تیکه و سه تیکه در بازار موجود می باشد که تمامی افراد می توانند به راحتی انتخاب خود را مطابق با سلیقه خود انجام دهند .

نحوه چیدمان سرویس خواب

چیدمان سرویس خواب برای اتاق خواب زوجین و یا اتاق خواب فرزندان و یا اتاق خواب نوزاد متفاوت می باشد ولی در حالت کلی اگر اتاق بزرگ باشد تخت باید در وسط اتاق قرار بگیرد و پاتختی ها در پایین تخت و میز توالت و آیینه و کمد در دو طرف آن قرار بگیرند ولی اگر اتاق کوچک باشد تخت با فاصله 5 تا 10 سانتی از کنار دیوار قرار می گیرد و پاتختی ها در پایین آن و کمد و میز توالت و آیینه در کنار آن و روبروی هم در اتاق قرار می گیرند ولی باز متناسب با ابعاد اتاق ها و معماری آن ها این چیدمان می تواند متفاوت باشد و الزامی بر رعایت اصول گفته شده در چیدمان نیست . 

 

نحوه چیدمان سرویس خواب

 

مهمترین اجزا در چیدمان سرویس خواب ، تخت می باشد که این محصولات در دومدل تک نفره و دونفره موجود می باشند که پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با سرویس خواب دو نفره را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید و نکته مهم اینکه در چیدمان سرویس خواب مدل تخت هیچ گونه تاثیری ندارد و قواعد و استاندارد ها کاملا برابر و یکسان است البته گاها به این مجموعه میز دراور را هم اضافه می کنند که این محصول جزو اجزای اصلی سرویس خواب نمی باشد .

تاثیر چیدمان سرویس خواب در کوراسیون اتاق

مطمئنا یک چیدمان سرویس خواب خوب در اتاق ها می تواند آرامش بیشتری به اعضای خانواده بدهد . برای زیبایی و نمای بیشتر اتاق ها حتما علاوه بر چیدمان باید به رنگ آن هم توجه خاصی داشته باشید مثلا بهتر است تا رنگ این سرویس ها را در تضاد با رنگ دیوار و کاغذ دیواری و درب اتاق انتخاب کنید و البته تضاد با رنگ سرامیک کف و پارکت لمینت هم باعث نمای بیشتر این سرویس ها می شود . ولی در مورد سرویس نوزاد باید به این نکته اشاره کنیم که رنک های روشن مثل سفید و آبی فیروزه ای و صورتی و ... زیباتر می باشند . و البته در اتاق کودکان تخت های دو طبقه هم امروزه برای اتاق ها با مساحت کوچک از طرفداران زیادی بر خوردار هستند . امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله شما را با چیدمان سرویس خواب آشنا کنیم .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا