مقالات

دیوارپوش ضد آب | خرید + مزایا و معایب & قیمت دیوارکوب ضد آب

دیوارکوب دیوارپوش ضد آب یکی از مهمترین وسایل مورد نیاز برای مکان هایی می باشد که در مجاورت آب قرار دارند . در قدیم بیشتر از سنگ یا موزاییک برای دیوار ها استفاده می شد تا بتوانیم به راحتی آن ها را بشوریم ولی با پیشرفت علم دکوراسیون داخلی این محصولات دیگر جایگاهی در دیزاین منازل نداشتند پس از این رو نیاز به محصولات مقاوم در برابر آب احساس می شد که با پیشرفت تکنولوژی و تولید محصولات پی وی سی PVC این نگرانی ها برطرف شد و امروزه این محصولات در طرح های متنوع چوبی ، سنگی ، فانتزی و ... در بازار موجود می باشند . برای درک بهتر مفاهیم این صفحه پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با دیوارپوش پی وی سی را مطالعه فرمایید .

مزایا و معایب دیوارپوش ضد آب

مهمترین مزیت دیوارکوب دیوارپوش ضد آب امکان شستشوی آن ها بوسیله مواد شوینده و شیمیایی می باشد و اینکه این محصولات را می توان در محیط هایی مثل استخرها ، حمام ، سرویس بهداشتی و ... که در مجاورت 100 درصدی آب قرار دارند استفاده کرد . این محصولات دارای تنوع بالایی از طرح می باشند که شما می توانید به راحتی آن ها را با سایر وسایل محیط ست کنید و زیبایی مکان مورد استفاده از این محصولات را دو چندان کنید . از برند های مطرح ایرانی می توان به برند : پارس فریم و سی پان و ... اشاره کرد . البته در مناطق شمالی کشور که رطوبت هوا زیاد می باشد هم دیوارکوب دیوارپوش ضد آب قابل استفاده هستند و طول عمر زیادی هم خواهند داشت . و تنها نکته ای که از معایب این محصولات می توانیم به آن اشاره کنیم مقاومت پایین آن ها در مقابل نور خورشید و حرارت و گرما می باشد .

 

دیوارپوش ضد آب

خرید و قیمت دیوارکوب ضد آب

شما همکاران عزیز در تهران و شهرستان ها برای دریافت نمایندگی دیوارکوب دیوارپوش ضد آب باید اطلاعات همکاری خود اعم از کارت ویزیت و عکس فروشگاه را برای کارشناسان ما از طریق واتس آپ ارسال کنید و بعد از بررسی اطلاعات شما و تکمیل فرم عاملیت فروش نحوه و شرایط همکاری را خدمت شما عزیزان اعلام می کنند . مشتریان مصرف کننده هم می توانند با اعلام کردن کد و نوع برند از طریق واتس آپ استعلام قیمت و موجودی بگیرند . به اطلاع مشتریان مصرف کننده می رسانیم که امکان فروش زیر متراژ 50 متر از طرف مجموعه ما امکان پذیر نمی باشد و خواهشمندیم برای خرید خرد و شاخه ای در تهران به پل چوبی و یا خیابان سهروردی شمالی مراجعه فرمایید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

دیدگاه‌ها

0
Guest
دوشنبه, 04 دی 1402 13:27
ممنونم واقعا جوابگویی تون عالی بود
پاسخ دادن

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا