مقالات

نصب لمینت و پارکت | آشنایی با روش های نصب همراه با آموزش

نصب پارکت لمینت یکی از مسائل مهم بعد از خرید محصول خوب یک نصب خوب است که در نهایت شما می توانید یک کار بدون ایراد و طول عمر بالا داشته باشید که معمولا بیشتر مشتریان به این مساله دقت نمی کنند و احساس می کنند که خرید محصول خوب کفایت می کند که به این دسته از مشتریان باید بگوییم که یک محصول خوب اگر خوب اجرا نشود طول عمر بالایی نخواهد داشت .

 

نصب پارکت لمینت

 

روش نصب لمینت پارکت

در مرحله اول باید کف محیط کاملا تمیز باشد و قبل از نصب لمینت پارکت جارو کشیده شده باشد و هیچ چیزی بر روی سطح موجود نباشد و بعد از آن ابتدا در محیطی که قرار است نصب صورت گیرد فوم را به طور یک دست پهن میکنیم . و بعد کارتن اول لمینت را باز می کنیم و به صورت آجری یا خشتی برش ( با دستگاه برش این کار را انجام می دهند ) می زنیم .

در مرحله دوم باید بوسیله ابزار های مشخص فاصله 16 میل تا دیوار از هر  4 طرف فاصله بگذاریم که این کار جهت انبساط و انقباض لمینت است . که اگر محل نصب قرنیز سنگی داشته باشد این فاصله را 8 میل هم می توان مد نظر گرفت .

مرحله سوم نصب لمینت کار قرار دادن و کلیک کردن نر و ماده گیر لمینت می باشد که پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با کلیک لمینت را مطالعه فرمایید . توجه داشته باشید نر و ماده گیر کلیک را در هم قرار می دهیم و برای قفل شدن بهتر کلیک ها با چکش مخصوص پلاستیکی به آن ها ضربه می زنیم . 

مرحله آخر پر کردن فضای خالی ما بین دیوار و لمینت و یا انتهای کار و پله و ورودی اتاق ها می باشد که همچنین مکان هایی را با ابزار های مخصوص مثل قرنیز یا اسکوتی یا میانه و ... پر میکنیم .

روش نصب پارکت

در مرحله اول کف محیطی که قرار است نصب پارکت انجام شود را کاملا تمیز جارو میکنیم اگر پارکت های از مدل های قدیمی باشد کف محیط را چسب مخصوص پارکت می زنیم و بعد تایل های پارکت را که به صورت آجری برش زده ایم در کنار هم قرار می دهیم و فضای خالی ما بین آن ها را هم چسب می زنیم ولی اگر پارکت ها از نوع جدید باشد و کلیک داشته باشند مقدار کمی چسب به کف می زنیم و بعد فوم را که بهتر است فوم متالایز باشد را پهن می کنیم و پارکت ها را بر روی آن ها کلیک می کنیم .

مرحله دوم یا آخر فضای خالی ای که همان 16 میل یا 8 میل می باشد با ابزار هایی که در بالا گفته شد پر می کنیم .

نکات مهم در مورد نصب لمینت پارکت

نصب پارکت ( لمینت ) حتما باید توسط یک نصاب خوب و با تجربه صورت گیرد چون ما با نمونه های زیادی برخورد کرده ایم که در نهایت یک نصاب مبتدی باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است به همین دلیل در تیم نصب ما تماما از کارشناسان و اساتید نصب استفاده شده است تا نگرانی مجموعه ما و همچنین نگرانی شما را در مورد نصب بر طرف کنیم . که پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز شما مقاله آشنایی با پارکت لمینت را در سایت ما مطالعه کنید تا با با تفاوت این دو محصول آشنا شوید . در ادامه به مزایای نصب خوب می پردازیم :

1 - بعد از نصب درز و ناخن گیر مشاهده نشود

2 - بعد ار راه رفتن بر روی لمینت صدای خش و خش به گوش نرسد

نکته مهم در مورد نصب لمینت پارکت این است که بعد از مدتی امکان دارد کلیک های لمینت از هم جدا شوند و به اصطلاح عامیانه کار خودش را ول کند . برای دریافت شماره نصاب لمینت با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید .

منابع :

سایت آموزش و نصب لمینت به زبان انگلیسی

فیلم آموزش نصب لمینت به زبان انگلیسی در یوتیوب

 

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا