مقالات

لمینت ام باس | مشخصات فنی پارکت ام باس + ثبت سفارش و خرید

پارکت لمینت ام باس آرتا تحت لیسانس یونولین بلژیک و با جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا تولید می شود . این برند بوسیله روکش های فوق برجسته تولید می شود که به راحتی با لمس کردن سطح آن ها می توانید برجستگی آن ها را بوسیله دست حس کنید . کارخانه آرتا یکی از قدیمی ترین برند های ایرانی تولید کننده پارکت ام باس می باشد و اولین برند ارائه دهتده محصولات برجسته در داخل کشور می باشد که به دلیل کیفیت بالا این محصولات را به کشور های همسایه اعم از : هند ، افغانستان و ... صادر می کند . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با پارکت لمینت را مطالعه فرمایید .

 مشخصات فنی لمینت ام باس آرتا

پارکت لمینت ام باس آرتا دارای رنگ بندی متنوع چوبی می باشد که نیاز تمامی سلیقه ها را بر طرف می کند و دارای روکش های برجسته می باشند که مانع از لغزندگی سطح آن ها می باشد و به دلیل دارا بودن ضریب سایش AC5 مناسب برای منازل مسکونی و مکان های پر تردد مثل مجتمع های خرید و مغازه ها می باشد . پارکت ام باس در مقابل سوختگی بوسیله سیگار مقاوم می باشند و همچنین در مقابل باکتری های محیط هم مقاومت بالایی دارند و بوسیله یک تی نم دار به راحتی تمیز می شوند . و نکته پایانی اینکه متراژ بسته این محصولات 2.518 می باشد و تعداد کارتن در هر پالت 45 عدد می باشد .

 

پارکت لمینت ام باس

ثبت سفارش و خرید پارکت آرتا

همکاران عزیز برای ثبت سفارش پارکت لمینت ام باس آرتا باید اطلاعات همکاری خود را از طریق واتس آپ برای ما ارسال کنند و بعد از کارشناسان فروش ما قیمت همکاری را سوال کنند . مشتریان مصرف کننده می توانند به صورت غیر حضوری ( آنلاین ) خرید خود را انجام دهند که در این نوع از خرید با دریافت هزینه پیک موتوری سمپل به محل مشتری ارسال می شود و بعد از انتخاب رنگ و کد و ثبت سفارش هزینه پیک از روی مبلغ فاکتور کسر می گردد . اگر ثبت سفارش صورت نگیرد میلغ پیک مرجوع نخواهد شد . در انتها اینکه امکان خرید حضوری پارکت لمینت ام باس برای مشتریان امکان پذیر می باشد که فقط کافیست به آدرس ما مراجعه کنند و خرید خود را انجام دهند .

منبع :

سایت رسمی کارخانه آرتا کلیک

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا