مقالات

خرید پارکت و خرید لمینت + نحوه سفارش و استعلام موجودی آن ها

در این بخش در مورد نحوه خرید پارکت و خرید لمینت از سایت تیدا دکور توضیحاتی را برای خرید آسان شما می دهیم تا راحت تر بتوانید استعلام موجودی کالای خود را بگیرید و بعد نزد ما ثبت سفارش کنید و بعد خرید خود را از مجموعه تیدا دکور بی واسطه انجام دهید . پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه خرید این محصولات بیشتر آشنا شوید .


قبل از خرید پارکت لمینت و نحوه ثبت سفارش آن ها پیشنهاد می کنیم تا مقاله آشنایی با پارکت لمینت را مطالعه کنید تا در ابتدا با تفاوت این دو محصول آشنا شوید . در سایت تیدا دکور امکان خرید این محصولات هم برای همکاران عزیز جهت همکاری و دریافت عاملیت فروش امکان پذیر می باشد و هم برای مشتریان مصرف کننده عزیز سایت تیدا دکور . حال در ادامه به نحوه خرید این محصولات به تفکیک نوع همکاری و مصرف کننده اشاره خواهیم کرد .

 

خرید پارکت لمینت 

 
نحوه خرید پارکت لمینت ویژه همکاران

همکاران عزیز در تهران و شهرستان ها ابتدا باید توجه داشته باشند جهت همکاری و خرید پارکت لمینت باید از طریق آیکون های واتس آپ و تلگرام با واحد فروش ما ارتباط بر قرار کنند و بعد از ارسال اطلاعات همکاری اعم از کارت ویزیت و عکس فروشگاه و پروانه کسب و بعد از تکمیل فرم عاملیت فروش ما اقدام به همکاری با شرکت تیدا دکور کنند . همکاران عزیز توجه داشته باشند که شرکت تیدا دکور در مورد برند هایی که کارخانه آن برند در استان مربوطه نمایندگی و یا دپو کالا دارد هیچ گونه پخش یا همکاری نخواهد داشت مگر آنکه انحصار فروش در آن شهر و شهرستان در اختیار مجموعه تیدا دکور باشد .

 
نحوه خرید پارکت لمینت ویژه مشتریان خانگی

مشتریان خانگی یا مصرف کننده در تهران می توانند برای خرید پارکت لمینت بعد از دریافت استعلام موجودی و قیمت محصول خود در واتس آپ و تلگرام و بعد از دریافت فاکتور به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهند و آن دسته از مشتریانی که قصد خرید حضوری را دارند می توانند با مراجعه به آدرس ما بصورت حضوری خرید خود را انجام دهند . مشتریان عزیز ما در شهرستان ها هم به آن دلیل که مراجعه حضوری برای آن ها مقرون به صرفه نمی باشد می توانند به صورت غیر حضوری از طریق تلگرام و واتس آپ سفارش خود را ثبت کنند و خرید خود را انجام دهند .

نکات مهم در مورد خرید پارکت لمینت

شماره ای که برای دریافت موجودی و ثبت سفارش خرید مورد تایید شرکت تیدا دکور می باشد شماره : 09104766401 می باشد .

فاکتور خرید پارکت لمینت شما فقط با مهر با لوگوی شرکت تیدا دکور و شماره تماس 02128428514 معتبر می باشد .

به دلیل هزینه حمل محصولات ما بعد از خرید امکان تعویض یا مرجوع کردن کالا امکان پذیر نمی باشد پس در انتخاب و خرید خود دقت فرمایید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت دیجی کالا

 

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا