مقالات

لمینت ایرانی و آشنایی با بهترین برند پارکت ایرانی و قیمت آن

صنعت تولید پارکت ایرانی و لمینت ایرانی در کشورمان با کارخانه هایی مثل مجموعه صنعتی آرتا و کارخانه آیدا پروقیل وارد کشور شد که با محصولات : پارکت لمینت آرتا و پارکت لمینت زد فور وارد بازار رقابت با رقبای وارداتی شدند ولی متاسفانه تنوع برند وارداتی زیاد بود و طرز فکر مردم شریفمان برای خرید کالای خارجی امکان پیشرفت را برای این محصولات از بین برده بود . که حال ما در ادامه می خواهییم در مورد تفاوت و سایر مسائل این محصولات صحبت خواهیم کرد .

در این بخش می خواهیم در مورد کیفیت و نحوه تولید برند های ایرانی صحبت کنیم تا شما مشتریان عزیز بهتر بنوانید برند خود را انتخاب کنید و در مورد کیفیت آن اطلاعات کسب کنید که ما پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز مقاله آشنایی با پارکت لمینت را مطالعه کنید تا به تفاوت این دو محصول پی ببرید چون کشور ما امروزه فقط در تولید لمینت فعالیت دارد و در تولید پارکت فعلا فعالیتی ندارد .

 پارکت لمینت ایرانی

 

بهترین برند پارکت لمینت ایرانی

نمی توان به طور دقیق گفت کدام برند پارکت لمینت ایرانی از سایر برند ها بهتر است زیرا برای این که بتوان تشخیص داد کدام برند از ما بقی برند ها بهتر است نیاز به آزمایشات پیشرفته در آزمایشگاه های صنعتی است که امکان اینکه تمامی برند ها را بتوان مورد بررسی قرار داد وجود ندارد اما به صورت تجربی و فروش این محصولات در حالت کلی می توان چند برند را به عنوان مثال نام برد ولی توجه داشته باشید اگر نامی از برندی در اینجا نبرده ایم دلیل بر بد بودن یا بی کیفیت بودن آن نیست . حال می توان به برند هایی مثل : پارکت لمینت آرتا ، پارکت لمینت دنیز ، پارکت لمینت دکو ، پارکت لمینت فورمیکا و پارکت لمینت ایزوفام و ... نام برد


تکنولوژی تولید پارکت لمینت ایرانی

در بحث تکنولوژی باید بگوییم که تمام دستگاه های تولیدی وارداتی می باشد که بیشتر این فناوری از کشور آلمان یا ترکیه وارد می شود که کارخانجات متفاوت با توجه به سلیقه خود دستگاه های تولیدی را وارد می کنند که تمام این دستگاه ها جزو بروز ترین دستگاه های دنیا می باشد پس هیچ فرقی ندارد برندی که شما خرید می کنید با کدام تکنولوژی تولید می شود بعضا برخی از فروشندگان قصد سو استفاده از این موضوع را دارند که به همین دلیل ما در مورد این مساله با شما صحبت کردیم . چون نوع پرس و تولید این دستگاه ها هیچ گونه فرقی با یکدیگر ندارد . که از این میان به عنوان مثال پارکت لمینت فورمیکا و پارکت لمینت دنیز و ... با دستگاه های ترک و پارکت لمینت دکو و پارکت لمینت ایزوفام و ... با دستگاه های آلمانی تولید می شوند .

قیمت پارکت لمینت ایرانی

همیشه یکی از سوالات شما در مورد قیمت محصولات ایرانی می باشد که چرا باید تفاوت قیمت داشته باشند زمانی که همگی در داخل کشور تولید می شوند ؟

که ما در جواب شما باید بگوییم دلیل تفاوت قیمت این محصولات در متریال مصرفی برای تولید آن ها می باشد برخی از برند ها با متریال HDF و کاغذ دکور ایرانی تولید می شوند ولی برخی برند ها با متریال های وارداتی اقدام به تولید محصول خود می کنند که این مساله مهمترین دلیل تفاوت قیمت این محصولات است و بعضا برخی کارخانجات تمام دستگاه های تولیدی را در اختیار ندارند به عنوان مثال نیازمند این مساله هستند که پس از تولید لایه اورلی در کارخانه دیگری برای آن ها نصب شود که همین امر باعث افزایش هزینه های آن برند ها می شود که در نهایت به افزایش قیمت برند هم می انجامد . که به ارزان ترین برند های ایرانی موجود در بازار می توان به پارکت لمینت آرتا و پارکت لمینت زد فور و پارکت لمینت استارلند اشاره کرد .

منبع :

سایت آرتا کلیک

سایت مرجع به زبان فارسی

دیدگاه‌ها

0
Guest
دوشنبه, 23 بهمن 1402 23:35
آقا دم شما گرم از کارشناستون خانوم احمدی تشکر کنید واقعا لمینت خوبی به ما داد . راستشو بخوایین می ترسیدم لمینت ایرانی بخرم . ولی خداییش خیلی خوشگل نصب شد انشالله که خوب کار کنه . البته گفتین تا ۵ سال گارانتی داره اگه تا پنج سال نیومدم نظری بدم شک نکنید به مشکل نخورده
پاسخ دادن
1
Guest
سه شنبه, 19 دی 1402 00:35
بابت معرفی لمینت ازمیر از شما ممنونم پیشنهاد می کنم داخل سایتتون هم قرار بدین چون خیلی برند خوبی بود تا بقیه هم خرید کنن . شیری از رشت
پاسخ دادن
2
Guest
یکشنبه, 17 دی 1402 22:45
به عنوان یک ایرانی خیلی خوشحالم که کشورمون اینهمه داره تو همه زمینه ها پیشرفت می کنه . زنده باد ایران
پاسخ دادن
3
Guest
دوشنبه, 11 دی 1402 20:40
دوستان یک سوال داشتم به نظر شما لمینت ایرانی بهتره یا پارکت های ترک و اروپایی ؟
ممنون میشم اگر اطلاعاتی دارین راهنمایی کنین تا ما هم مثل شما از خریذمون رضایت داشته باشیم .
پاسخ دادن
4
Guest
سه شنبه, 05 دی 1402 10:10
همه می گفتن پارکت لمینت ایرانی بده ما که خرید کردیم هم قیمتش مناسب بود هم کیفیتش خوب بود . صمدی از جزیره قشم
پاسخ دادن
4
Guest
چهارشنبه, 29 آذر 1402 00:27
بابت معرفی برند ترک فلور از شما ممنونم . خوشحالم که به شما اعتماد کردم
پاسخ دادن

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا