مقالات

درب اتاق ارزان همراه با قیمت خرید و فروش مدل لاکچری در خانه

قیمت خرید و فروش درب اتاق ارزان در فروشگاه تیدا دکور کاملا آنلاین و به روز می باشد . این محصولات در منازل مسکونی تاثیر زیادی بر زیبایی منازل شما دارند به همین خاطر از اهمیت بالایی در دکوراسیون داخلی برخوردار هستند . این محصولات علاوه بر زیبایی کاربرد مهمی هم در منازل دارند به فرض مثال اتاق خواب بدون درب و یا اتاق کودک بدون درب و ... برای یک منزل مسکونی نمای زیبایی ندارد . از این رو ما در این بخش قصد معرفی این محصول را به صورت مختصر ولی کامل داریم . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با درب داخلی ساختمان را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه نمایید .

درب اتاق ارزان  بیشتر به عنوان درب های ملامینه ( HPL ) و درب های اج دی اف ( HDF ) خام و روکش پی وی سی و گاهی اوقات از درب های ام دی اف روکش PVC با طرح های CNC در ضخامت 5 میل هم استفاده می شود . که تمامی این موارد در بخش مربوط به درب ساختمانی به طور کامل همراه با مدل های آن ها توضیح داده شده است . البته درب های اتاق از جنس چوب طبیعی راش و افرا و ... هم موجود می باشد که بدلیل قیمت بالای آن ها از خرید و فروش کمی برخوردار هستند ولی مجموعه تیدا دکور با دارا بودن کارگاهی مجهز توانایی تولید این نوع از درب ها را دارا می باشد .

قیمت خرید درب اتاق ارزان

در ابتدا باید اشاره به این موضوع کرد که درب های چوبی به دلیل شکیل بودن و جنس چوب طبیعی بودن آن ها جزو درب های لاکچری می باشند ولی به دلیل قیمت بالا از خرید و فروش پایینی بر خوردار هستند ولی درب های HDF در گروه درب های مدرن قرار می گیرند که دارای طرح های تک قاب و دو قاب و ... می باشند که متناسب با معماری منازل ایرانی می باشند و در آخر اینکه درب های ملامینه جزو درب اتاق ارزان مدرن و لاکچری می باشند برای اینکه این درب ها از تنوع بالای طرح و رنگ برخوردار هستند و بدلیل روکش های براق ضد خش خود زیبایی فوق العاده ای به منازل شما می بخشند .

تمامی مدل های که در بالا از آن ها نام بردیم دارای قیمت خرید فروش متنوعی در بازار ایران می باشد در نگاه اول به محصولات درب اتاق ارزان در فروشگاه تیدا دکور با قیمت های بالای ما نسبت به سایر رقبا برخورد خواهید کرد در نگاه اول برداشت شما این خواهد بود که فروشگاه تیدا دکور گران فروش است ولی در جواب شما باید به این نکته اشاره کنیم که تمامی محصولات تولیدی ما با گارنتی 5 ساله و هزینه نصب و اندازه گیری با مالیات ارزش بر افزوده با بهترین متریال تولید شده و به فروش می رسند پس اگر فاکتور نهایی ما را با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید خواهید دید که قیمت تمام شده ی ما خیلی مناسب تر از سایر رقبا خواهد بود . 

فروش آنلاین درب اتاق

خرید و فروش انلاین درب ارزان اتاق در فروشگاه تیدا دکور به دلیل درخواست های مکرر شما مشتریان عزیز راه اندازی شد از این پس شما می توانید بدون تماس یا پیام در شبکه های اجتماعی ایرانی فقط با مراجعه به فروشگاه بزرگ درب ساختمانی تیدا دکور قیمت محصولات ما را شبانه روزی استعلام بگیرید و بعد از انتخاب طرح و مدل دلخواه خود اقدام به ثبت سفارش نمائید یکی از مزایای فروش انلاین صرفه جویی در وقت و زمان شما می باشد تمامی مراحل خرید و ارسال بار به صورت انلاین و بدون مراجعه حضوری می باشد شایان ذکر است تیم پشتیبانی ما 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است . 

شایان ذکر است برای اینکه خرید و فروش درب ارزان اتاق را برای شما آسان تر کنیم از مراحل ثبت سفارش تا تسویه فاکتور توسط تیم پشتیبانی تیدا دکور فیلم آموزشی تهیه گردیده است برای مشاهده ی ویدیو های آموزش خرید محصولات به منو فروشگاه آنلاین مراجعه کرده و از آن جا وارد بخش فیلم های آموزش شوید البته در آن بخش مربوطه شما می توانید با روش صحیح استعلام نمادهای اعتماد و مجوزهای فعالیت های فروش اینترنتی ما آشنا شوید و مطئمن باشید که از فروشگاه معتبر و با مجوزه و امنیت بالا خرید خود را انجام خواهید داد اگر باز در مسائلی نیاز به راهنمایی داشتید می توانید از طریق برنامه های روبیکا و ایتا از کارشناسان فروش ما راهنمایی بگیرید.  

قیمت خرید و فروش درب اتاق ارزان

تاثیر طرح و مدل درب در دکوراسیون داخلی

ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که پیشنهاد می شود در بحث دکوراسیون منازل ابتدا سایر وسایل خانه را خرید کنید و بعد اقدام به انتخاب درب کنید برای اینکه درب اتاق باید با تمامی وسایل خانه شما هم خوانی داشته باشد هر چند بسیاری بر این باورند که ابتدا باید درب را خریداری کنند ولی ما می توانیم به این دسته از مشتریان پیشنهاد کنیم که در انتخاب و خرید درب عجله نکنند . معمولا رنگ و طرح و مدل و جنس درب را با وسایل خانه از قبیل مبلمان و سرویس خواب و رنگ دیوار یا کاغذ دیواری ست می کنند که برای راهنمایی گرفتن در این زمینه می توانید با کارشناسان فروش ما در واتس آپ در ارتباط باشید . 

مجموعه فروشگاهی تیدا دکور با راه اندازی بزرگیرین فروشگاه درب ساختمانی و اتاقی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بدون مراجعه حضوری مدل و طرح خود را انتخاب کنید و آنلاین خرید کنید . همانطور که می دانید طرح و مدل درب در زیبایی دکوراسیون داخلی منازل شما بسیار تاثیر گذار می باشد از این رو ما با دارا بودن تنوع طرح بالا امکان انتخاب را برای هر سلیقه ای آسان نموده ایم تا به راحتی مدل دلخواه خود را انتخاب کنند و خرید کنند . شایان ذکر است شما عزیزان اگر طرح و مدل خاصی مد نظر دارید که ما در سایت موجود نداشتیم می توانید عکس مدل خود را برای ما ارسال کنید تا به صورت سفارشی برای شما تولید شود .

قیمت فروش درب اتاق ارزان

قیمت خرید و فروش درب ارزان اتاق در تعداد بالا و پروژه ها مسلما قیمت متفاوتی خواهد داشت بنابراین اگر شما قصد خرید این محصولات را برای چندین واحد یک ساختمان و یا پروژه های کوچک و بزرگ دارید حتما با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا قیمت پروژه به شما اعلام کنند . چون محصولات ما در فروشگاه تیدا دکور با قیمت تکی به فروش می رسند در انجام پروژه ها مشتریان ما با هماهنگی با واحد فروش تیدا دکور می توانند از خط تولید کارخانه درب سازی ما بازدید کنند و بعد از اطمینان از به روز بودن تکنولوژی با ما همکاری کنند .

قیمت خرید و فروش برای همکاران ما در سراسر ایران هم متفاوت می باشد . همکاران عزیز به دو روش می توانند با ما همکاری کنند . یکی از روش ها ارسال پیام از طریق شبکه های اجتماعی به ما می باشد که در این روش همکاران ما لیست قیمت را برای شما ارسال می کنند و فاکتور های شما هم از طریق پیام رسان های ایرانی دریافت می گردد و فاکتور برای شما پیامک شده و از طریق درگاه پرداخت اقدام به تسویه فاکتور خود می کنید. در روش دوم به میزان تخفیف همکاری کیف پول شما شارژ توسط ما می گردد و شما همکاران عزیز بعد از شارژ کیف پول خود می توانید خرید خود را انجام دهید .

خرید بی واسطه درب اتاق ارزان

قیمت خرید و فروش درب اتاق ارزان در فروشگاه تیدا دکور کاملا بی واسطه و مستقیما از کارخانه درب سازی می باشد . هرچقدر هزینه های تولید پایین باشد می توان کالایی ارزان تر تولید کرد . ما در فروشگاه تیدا دکور با حذف تمامی واسطه ها و کاهش هزینه ها بدون دخل و تصرف در کیفیت کالای تولیدی توانسته ایم محصولات خوذ را با قیمت رقابتی در بازار کشور عزیزمان ایران عرضه کنیم . شایان ذکر است تمامی درب های موجود در فروشگاه را ما می توانیم با قیمت مناسب تر هم برای شما به صورت سفارشی تولید کنیم ولی این درب های تولیدی فاقد گارانتی می باشند .

خرید و فروش بی واسطه درب اتاق ارزان توسط فروشگاه تیدا دکور برای مشتریان خانگی در سراسر ایران انجام می شود . یک از مهمترین مسائل در خرید بی واسطه قیمت ارزان تر نسبت به بازار می باشد . چون متاسفانه در بسیاری از صنف ها دلال ها و واسطه ها سبب گرانی در بازار کشور عزیزمان ایران شده اند بنابراین تیم فروشگاهی تیدا دکور برای حمایت از حقوق مشتریان مصرف کننده فروشگاه درب ساختمانی را راه اندازی نموده است تا شما مشترین عزیز کالای خود را پایین تر از کف بازار خریداری نمایید . پس پیشنهاد می کنیم حتما از فروشگاه ما دیدن فرمایید .

بهترین مدل درب آپارتمانی

بهترین مدل های درب اتاق ارزان از نظر ظاهری کاملا سلیقه ای است و ما نمی توانیم در این رابطه اظهار نظر کنیم تنها کاری که می توانیم انجام دهیم ، راهنمایی برای ست کردن با دکوراسیون منازل شما می باشد . اما از نظر کیفیت هم در حالت کلی می توان گفت درب های ملامینه قابلیت نصب به عنوان تمامی درب های اتاقی را دارا می باشد ولی باز از نظر کیفیت نمی توان گفت بهترین درب آپارتمانی می باشد که در ادامه سعی می کنیم کمی مختصر در اینباره توضیحاتی ارائه کنیم در پایان فقط به این نکته اشاره می کنیم که درب های چوبی با رنگ های پلیشی بهترین درب های آپارتمانی می باشند .

در حالت کلی می توان گفت درب های روکش ای بی اس هم برای درب های سرویس و حمام مناسب می باشند و هم برای درب های اتاق در آپارتمان ها برای اینکه هم ضد خش می باشند و هم ضد آب و مهم تر اینکه اگر کودک کم سن و سال دارید که بر روی دیوار ها و درب ها نقاشی می کند به اطلاع شما می رسانیم ، به راحتی می توانید درب های ای بی اس را با اسکاچ و دستمال نرم تمیز کنید . مساله بعدی قیمت این محصولات می باشد که نسبت به سایر رقبا پایین تر است به همین دلیل جزو پر فروش ترین درب های اتاق ارزان می باشند در انتها یادآور می شویم که شما می توانید این محصولات را از طریق فروشگاه تیدا دکور خرید نمایید .

منبع :

نمونه درب های اتاقی سایت به زبان انگلیسی زبان

دیدگاه‌ها

0
Guest
سه شنبه, 08 خرداد 1403 12:47
ما از شما درب اتاقی خرید کردیم و ممنون از تعهد و کیفیت خوبتون . شریفی از مهاباد استان آذربایجان غربی

تماس با ما

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد
قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس ، با ما در ارتباط باشید .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا