مقالات

درب اتاق | مدل مدرن و لاکچری درب و تاثیر آن ها در دکوراسیون

درب اتاق در منازل مسکونی تاثیر زیادی بر زیبایی منازل شما دارند به همین خاطر از اهمیت بالایی در دکوراسیون داخلی برخوردار هستند . این محصولات علاوه بر زیبایی کاربرد مهمی هم در منازل دارند به فرض مثال اتاق خواب بدون درب و یا اتاق کودک بدون درب و ... برای یک منزل مسکونی نمای زیبایی ندارد . از این رو ما در این بخش قصد معرفی این محصول را به صورت مختصر ولی کامل داریم . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با درب داخلی ساختمان را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه نمایید .

این محصولات بیشتر به عنوان درب های ملامینه ( HPL ) و درب های اج دی اف ( HDF ) خام و روکش پی وی سی و گاهی اوقات از درب های ام دی اف روکش PVC با طرح های CNC در ضخامت 5 میل هم استفاده می شود . که تمامی این موارد در بخش مربوط به درب ساختمانی به طور کامل همراه با مدل های آن ها توضیح داده شده است . البته درب های اتاق از جنس چوب طبیعی راش و افرا و ... هم موجود می باشد که بدلیل قیمت بالای آن ها از فروش کمی برخوردار هستند ولی مجموعه تیدا دکور با دارا بودن کارگاهی مجهز توانایی تولید این نوع از درب ها را دارا می باشد .

درب اتاق مدرن و لاکچری

در ابتدا باید اشاره به این موضوع کرد که درب های چوبی به دلیل شکیل بودن و جنس چوب طبیعی بودن آن ها جزو درب های لاکچری می باشند ولی به دلیل قیمت بالا از فروش پایینی بر خوردار هستند ولی درب های HDF در گروه درب های مدرن قرار می گیرند که دارای طرح های تک قاب و دو قاب و ... می باشند که متناسب با معماری منازل ایرانی می باشند و در آخر اینکه درب های ملامینه جزو درب اتاق مدرن و لاکچری می باشند برای اینکه این درب ها از تنوع بالای طرح و رنگ برخوردار هستند و بدلیل روکش های براق ضد خش خود زیبایی فوق العاده ای به منازل شما می بخشند .

درب اتاق مدرن

تاثیر طرح و مدل درب در دکوراسیون داخلی

ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که پیشنهاد می شود در بحث دکوراسیون منازل ابتدا سایر وسایل خانه را خرید کنید و بعد اقدام به انتخاب درب کنید برای اینکه درب اتاق باید با تمامی وسایل خانه شما هم خوانی داشته باشد هر چند بسیاری بر این باورند که ابتدا باید درب را خریداری کنند ولی ما می توانیم به این دسته از مشتریان پیشنهاد کنیم که در انتخاب و خرید درب عجله نکنند . معمولا رنگ و طرح و مدل و جنس درب را با وسایل خانه از قبیل مبلمان و سرویس خواب و رنگ دیوار یا کاغذ دیواری ست می کنند که برای راهنمایی گرفتن در این زمینه می توانید با کارشناسان فروش ما در واتس آپ در ارتباط باشید . 

منبع :

نمونه درب های اتاقی سایت به زبان انگلیسی زبان

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا