مقالات

درب ورودی | بهترین و مناسب ترین + نحوه ثبت سفارش درب ورودی

درب ورودی ساختمان دارای اقسام متفاوتی است که شامل درب های ام دی اف ، ضد سرقت و ملامینه می باشد . که مشتریان عزیز همیشه با توجه به نیاز خود و نسبت به هزینه نوع محصول خود را انتخاب می کنند . البته در بحث دکوراسیون منازل این محصولات جز پر کاربرد ترین می باشند زیرا هیچ خانه  ای بدون درب وجود ندارد . این محصولات را از جنس چوب و آگوستیک نیز تولید می کنند . که نوع چوبی این محصولات به دلیل شمایل زیبا و قیمت بالا جزو محصولات لاکچری می باشند و دارای طول عمر بالایی هستند و نوع آگوستیک عایق صدا و مانع از هدر رفت انرژی می باشند که بیشتر در ادارات و دادسراها کاربرد دارند .

بهترین و مناسب ترین درب ورودی

ابتدا به معرفی مشخصات انواع درب ورودی می پردازیم . نوع ملامینه یا HPL این محصولات با روکش های براق و ضدخش ملامینه تولید می شوند که از قیمت پایین تری نسبت به سایر مدل ها بر خوردار هستند البته این محصولات از تنوع بالایی هم بر خوردار هستند . نوع ام دی اف MDF درب ورودی در ضخامت 8 میل تولید می شوند که دارای طرح های متنوع سی ان سی CNC می باشند و به وسیله روکش های PVC وکیوم می شوند و الته اگر شما طرح و مدل خاصی مد نظر داشته باشید به صورت سفارشی امکان تولید آن ها وجود دارد . که ما پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با درب ام دی اف را مطالعه فرمایید .

 مناسب ترین درب ورودی

 

نوع آگوستیک درب ورودی از دو طرف درب به وسیله یک لایه ذیرین فوم و لایه چرمی پوشانده می شوند و بوسیله دکمه دوخته می شوند و فضای خالی ایجاد شده مابین چرم و ام دی اف مانع از هدر رفتن گرما و عایق مناسب صدا می شود . و مهمترین نمونه این محصولات ضد سرقت است که در مدل CNC روکش PVC و روکش چوب و از جنس چوب طبیعی مانند افرا ، گردو و راش و ... تولید می شوند . این محصولات در مدل های ضد حریق نیز نیز تولید می شود امروزه بخاطر ممانعت از سرقت و ایمنی بالای منازل جزو محصولات پر طرفدار می باشند . محصولات تولیدی مجموعه تیدا دکور امکان تولید به صورت سفارشی را نیز دارند .

نحوه ثبت سفارش این محصولات

نحوه ثبت سفارش درب ورودی در مجموعه ما به این صورت است که ابتدا شما به صورت آنلاین از طریق واتس آپ ثبت سفارش می کنید و بعد از پرداخت بیانه نصابان ما در محل حاضر می شوند و کاتالوگ را همراه خود می آورند تا شما عزیزان روکش درب انتخابی خود را از نزدیک مشاهده کنید و بعد از بازدید از محل و اینکه آیا محل نصب درب نیاز به تخریب دارد یا نه محل نصب را ترک می کنند و اگر نوع محصول شما ام دی اف یا سایر مدل های درب باشد بعد از اندازه گیری چهارچوب ابعاد را به بخش تولید مجموعه ارسال میکنند و محصول شما بعد از 10 تا 15 روز کاری ارسال می شود و آماده نصب می باشد .

مدل های درب ورودی سایت انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا