مقالات

درب ارزان همراه با روش تولید درب های ساختمان با کیفیت بالا

درب ارزان یکی از پر طرفدار ترین محصولات در زمینه دکوراسیون داخلی می باشد . کم هزینه ترین آن ها محصولات ضد آب یا ABS می باشد . البته گاها محصولات اچ دی اف را هم می توان در این دسته قرار داد . مشتریان عزیزی که قصد دارند هزینه کمی انجام دهند دقت کنند گاها ممکن است در هنگام خرید نتوانند محصول با کیفیتی را خرید کنند . پس پیشنهاد می کنیم محصول با کیفیت خود را با کمترین هزینه از مجموعه تیدا دکور بدون واسطه و مستقیم خرید کنید . برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با درب ساختمانی را مطالعه فرمایید و در ادامه با ما همراه باشید تا با ذلایل تفاوت این محصولات بیشتر آشنا شوید .

نحوه تولید درب ارزان ضد سرقت

در تولید درب ارزان ضد سرقت معمولا از یراق آلات و قفل های ایرانی استفاده می کنند ولی واقعیت در این است که قفل های ایرانی از کیفیت بالایی بر خوردار نیستند ولی در مقابل شما می توانید هزینه کمتری برای خرید محصول خود انجام دهید . البته میزان آهن مصرفی در تولید و میلگرد ها برای شبکه بندی داخلی درب هم بسیار مهم می باشد و در واقع می توان به این نکته اشاره کرد که میزان هزینه این محصولات نسبت مستقیم با آهن مصرفی در تولید آن ها دارد . هرچند قیمت روکش های های پی وی سی PVC هم در هزینه نهایی تاثیر گذار می باشد ولی نمی توان به عوامل تاثیر گذار در قیمت به آن ها اشاره کرد .

 

درب ارزان 

مساله مهم دیگر در مورد قیمت این محصولات کشور سازنده آن ها می باشد . خوشبختانه بعد از بحث ممنوعیت واردات کالای خارجی ما دیگر در بازار شاهد محصولات چینی و ترک نبودیم هر چند از دیرباز هم محصولات ایرانی از کیفیت بالاتر و قیمت پایین تری بر خوردار بودند . البته لاکچری ترین و گران قیمت ترین این محصولات با چوب طبیعی تولید می شوند که در انتها رنگ می شوند و ارزان ترین نوع آن ها هم از جنس ام دی اف سی ان سی CNC شده با روکش های پی وی سی می باشد که پیشنهاد می کنیم مقاله درب ضد سرقت را برای مشاهده مدل های این محصولات مطالعه فرمایید .

درب داخلی با کیفیت

درب داخلی ارزان معمولا برای اینکه با کیفیت تولید شود به عوامل زیادی بستگی دارد که ما در اینجا به آن ها به صورت مختصر اشاره می کنیم . اولین مساله مهم و تاثیر گذار در قیمت ام دی اف MDF مصرفی در تولید آن ها می باشد معمولا متریال های ایرانی ارزان تر از محصولات مشابه خارجی می باشند و از کیفیت قابل قبولی هم بر خوردار هستند ولی اگر در تولید از ورق های نئوپان استفاده شود مطمئنا درب شما کیفیت بالایی نخواهد داشت . و مساله مهم بعدی چسب مصرفی در تولید می باشد که گاها برای اینکه محصول تولیدی از قیمت پایین دتری بر خوردار باشد از چسب های بی کیفیت در پرس روکش استفاده می کنند که این مساله باعث می شود بعد از مدتی روکش ها بلند شوند .

یکی دیگر از مسائل مهم جنس روکش های این محصولات می باشد که معمولا روکش های وارداتی از قیمت بالاتری بر خوردار هستند چون با ارز خارجی وارد کشور می شوند ولی خوشبختانه روکش های ایرانی از کیفیت بالایی بر خوردار هستند و اصلا نیازی به استفاده از روکش های خارجی نمی باشد و مساله بعدی در مورد قیمت ضخامت این روکش ها می باشد که هر چقدر این روکش ها از ضخامت بالاتری برخوردار باشند از قیمت بالاتری هم بر خوردار هستند . آخرین مساله تاثیر گذار در قیمت این محصولات جنس و مدل دستگیره می باشد که این موضوع کاملا سلیقه ای است .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا