مقالات

تفاوت درب ضد سرقت | مدل درب های ایرانی + ضد سرقت چینی و ترک

تفاوت های درب ضد سرقت در ابعاد و متریال مصرفی می باشد . که ابعاد این محصولات شامل 2.10 * 2.20 و 2.20 * 2.05 می باشد . این محصولات از متریال هایی مثل چوب و ام دی اف و PVC و فلز تولید می شوند . که کشور های تولید کننده هر کدام با متریال خاص خود تولید می کنند . کشور های مطرح در این عرصه عبارتند از ترکیه ، چین و ایران و ... هستند . که خوشبختانه کشور عزیزمان در این عرصه به خودکفایی رسیده و محصولات خود را به کشور های همسایه هم صادر می کند . این محصولات از نظر ظاهری نیز با هم متفاوت می باشند به فرض مثال برجستگی مدل های چوبی از ما بقی مدل ها بیشتر است و به راحتی با نگاه کردن قابل تشخیص هستند .

تفاوت های درب ضد سرقت ایرانی با ترک

تفاوت های درب ضد سرقت تولید شده توسط این دو کشور از نظر ظاهری تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند . بلکه بیشتر در متریال مصرفی با هم متفاوت هستند به فرض مثال بر روی محصولات تولیدی ترک از قفل و یراق کاله استفاده می شود که این برند جزو معتبرترین برند ها در تولید قفل و یراق می باشد . که البته برخی از مدل های ایرانی را هم با این یراق ها تولید می کنند که قیمت بالاتری دارند . ولی در مورد نوع چوبی درب ضد سرقت کشور عزیزمان ایران از نظر کیفیت از سایر کشور ها پیشی گرفته و خود را در سطح جهان مطرح کرده است . که ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با درب ضد سرقت را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه کنید .

 

تفاوت های درب ضد سرقت

 

مدل های ترک بشتر به صورت ام دی اف MDF با روکش های پی وی سی تولید می شوند ولی از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند چون علاوه بر اینکه از ام دی اف دانسیته بالا در تولید آن ها استفاده می شود داخل درب هم تراکم میلگرد ها بالا می باشد و در نهایت درب با کیفیتی تولید می کنند . برتری مدل های ایرانی به سایر محصولات موجود در بازار امکان تولید سفارشی آن ها می باشد یعنی با توجه به براورد هزینه بوسیله مشتری درب را با کیفیت های متفاوتی می توان تولید کرد . ساده ترین روش تشخیص کیفیت این درب ها وزن آن ها می باشد که شما می توانید با تکان دادن آن به صورت حدودی تشخیص دهید محصولی که خرید می کنید وزن بالایی دارد یا نه .

تفاوت های مدل های ایرانی با چینی

تفاوت های درب ضد سرقت این دو کشور علاوه بر ظاهر در متریال هم متفاوت می باشد مدل های چینی از جنس فلزی می باشند و طرح های CNC ایجاد شده بر روی این محصولات از برجستگی کمتری بر خوردار هستند البته درب ضد سرقت عایق مناسبی در برابر صدا و حریق هم می باشند و در آپارتمان هایی که آتش سوزی اتفاق بیافتد آتش به سختی از آن ها عبور می کند . البته ابعاد این محصولات هم نسبت به محصولات مشابه ایرانی از سایز بزرگتری برخوردار است . نکته مهمی که درب های ضد سرقت چینی دارند وزن کم آن ها می باشد و چون این درب ها به صورت تجاری تولید می شوند از میلگرد کمتری ما بین آن ها استفاده می شود ولی چون از جنس فلز می باشند نفوذ در آن ها بسیار دشوار و شاید هم امکان ناپذیر باشد . ما سعی کردیم در این مقاله شما را با تفاوت های درب ضد سرقت آشنا کنیم .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا