مقالات

کابینت ساده | مدل های کابینت آشپزخانه ساده همراه با قیمت

کابینت آشپزخانه ساده بیشتر در رنگ های سفید ، کرم ، سبز ، قهوه ای ، شیری و ... تولید می شود . این محصولات به این دلیل که با تمامی رنگ ها و سبک ها قابلیت ست شدن را دارند از فروش خوبی بر خوردار هستند . از این رو مجموعه تیدا دکور اقدام به فروش این محصولات در مدل های آماده و  سفارشی کرده است . البته در سبک مدرن امروزی کابینت ها بیشتر از تلفیق رنگ های ساده تولید می شوند چون قابلیت ست شدن آن ها را با سایر وسایل منزل بیشتر می کند . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با کابینت مدرن را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

قیمت کابینت آشپزخانه ساده

 قیمت کابینت آشپزخانه ساده نسبت به سایر محصولات ارزان تر می باشد چون ورق های ام دی اف فانتزی و سفید از سایر برند ها ارزان تر می باشد . توجه داشته باشید قیمت نهایی این محصولات بعد از اندازه گیری و کات مستر مشخص می شود پس ما این محصولات را به صورت آماده به فروش نمی رسانیم . حتما قبل از ثبت سفارش در مجموعه ما قیمت  ما را با سایر سایت ها و فروشگاه ها مقایسه کنید تا بعد از اطمینان از قیمت ارزان ما ثبت سفارش خود را انجام دهید . ما پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر این پاراگراف مقاله کابینت ارزان را مطالعه فرمایید .

 

خرید کابینت بدون نقش

خرید کابینت آشپزخانه ساده از مجموعه تیدا دکور بدون واسطه می باشد و مشتریان مصرف کننده عزیز برای ثبت درخواست نزد مجموعه ما می توانند از طریق واتس آپ آدرس خود را برای ما ارسال کنند تا هنماهنگی های لازم برای بازدید حضوری کارشناسان ما با شما هماهنگ شود و بعد از برآورد هزینه کارشناسان ما با شما تماس می گیرند و  قیمت را اعلام می کنند . توجه داشته باشید مجموعه ما به ازای هر روز دیز کرد خود در قرار داد 500 هزار تومان ضرر و زیان می نویسد . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه را مطالعه کنید .

مدل های کابینت فانتزی

کابینت آشپزخانه ساده بیشتر در مدل های فانتزی و با ورق های ام دی اف ، هایگلاس ، سینکرونایز و ... در رنگ های بدون نقش تولید می شود . این محصولات عموما در سبک های ممبران و مدرن تولید می شوند . که شما با توجه به سبک خود می توانید مدل بدون نقش و ساده خود را انتخاب کنید و با سایر وسایل منازل خود ست کنید . ما پیشنهاد می کنیم حتی اگر قصد خرید کابینت ساده را از مجموعه ما ندارید در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی از کارشناسان ما مشاوره و راهنمایی بگیرید شایان ذکر است تیم مشاوره ما با خط ویژه 02128428514 آماده مشاوره دادن 24 ساعته به شما عزیزان می باشند .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا