شارژ کیف پول آنلاین و خریدی ارزان تر !

کیف پول خریدی امن و بدون کارمزد را برای شما فراهم می کند و شما در هر زمان که نیاز داشته باشید در کوتاه ترین زمان می توانید کیف پول خود را شارژ کنید و خرید خود را از ما انجام دهید . تمام تلاش ما رفع دغدغه ها و صرفه جویی در زمان شما می باشد .

فروشگاه آنلاین تیدا دکور بزرگترین فروشگاه در زمینه محصولات دکوراسیون داخلی می باشد و همواره با خدماتی مدرن و به روز به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد . برای پشتیبانی در مورد این خدمت از بخش ارسال تیکت می توانید از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید .

کیف پولتون رو در این بخش می تونید شارژ کنید . اگر با نام کاربری وارد نشده اید باید قبلش عضو سایت ما بشید . برای شارژ کیف پول سقفی تعیین نشده است تا شما با توجه به نیاز خود کیف پول خود را شارژ کنید . فقط توجه کنید که استفاده از موجودی کیف پول شما فقط برای خرید از فروشگاه آنلاین تیدا دکور می باشد .


افزایش موجودی
کیف پول آنلاین

شارژ کیف پول شما 90 روز اعتبار دارد یعنی شما باید ظرف مدت 90 روز از ما خرید کنید . اعتباری که به شما هدیه شده است ظرف مدت 90 روز از موجودی شما کسر می شود ولی مبلغی خود شما شارژ کرده اید قابل عودت می باشد . توجه کنید اگر قصد خرید از ما را دارید کیف پول خود را شارژ کنید چون بعد از شارژ کیف پول امکان عودت وجه تا 90 روز نمی باشد .

بعد از 90 روز شما می توانید شماره شبا خود را برای عودت وجه برای بخش مالی ما تیکت کنید .تا پول شما مرجوع شود . نکته مهم اینکه باید شماره شبایی که با آن کیف پول خود را شارژکرده اید در اختیار ما قرار دهید . امکان عودت وجه به غیر نمی باشد .

کیف پول تیدا دکور

شما عزیزان با شارژ کیف پول خود می توانید ارزان تر از ما خرید کنید و به ازای هر 5 میلیون تومان 100 هزار تومان هدیه خواهید گرفت . پس پیشنهاد می کنیم حتما شارژ کیف پول را جدی بگیرید .

علاوه بر این شما به ازای هر 50 میلیون تومان شارژ کیف پول 200 هزار تومان بن تخفیف بیشتر دریافت خواهید کرد . و همچنین به ازای هر 100 میلیون تومان به شما بن تخفیف 500 هزار تومانی اختصاص پیدا خواهد کرد و با 150 میلیون تومان شارژ می توانید 750 هزار تومان کد تخفیف دریافت کنید .

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا