مقالات

نصب کاغذ دیواری | آشنایی با نصب و انتخاب رنگ کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری از اهمیت بالایی برخوردار است به فرض مثال مهمترین مساله  لبه های کاغذ برش داده شده است که اگر نصب خوب صورت نگیرد بعد از نصب نمای خوبی نخواهد داشت . در ابتدا به ابزار های مورد نیاز برای نصب اشاره می کنیم : چسب - قلمو کوچک و بزرگ - مداد - قیچی - ماله یا خط کش تک لب - کاتر . توجه داشته باشید که کاغذ ها به دو مدل نصب می شود یا چسب را به دیوار می زنند و یا اینکه بر روی کاغذ می زنند پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید حتما دستورالعمل نصب را از مشتری سوال کنید .

ما پیشنهاد می کنیم برای چسب زدن بر روی دیوار حتی الامکان از خط کش تک لبه استفاده کنید چون بهتر از قلمو چسب را بر روی دیوار پخش می کند ولی برای اینکه چسب را بر روی کاغذ بزنین حتما باید از قلمو استفاده کنید . قبل از آموزش روش نصب کاغذ دیواری به چند نکته اشاره می کنیم . یک اینکه اگر قبلا بر روی دیوار کاغذ دیواری باشد بهتر است اول به وسیله قلمو کاغذ ها را خیس کنیم تا براحتی از روی دیوار بلند شوند . و اگر بعد از کندن کاغذ های قبلی دیوار نیاز به زیر سازی داشته باشد حتما باید بوسیله ماله بتونه کاری شود تا دیواری یک سطح داشته باشیم . و پیشنهاد می کنیم اگر دیوار شما نم می دهد و یا امکان نفوذ آب وجود دارد آن قسمت از دیوار را ایزوگام کنید .

آموزش نصب کاغذ دیواری

ابتدا قبل از نصب کاغذ دیواری باید دیوار ها اندازه گیری شود . توجه داشته باشید که هر دیوار باید به صورت جداگانه اندازه گیری شود . و برای اینکه کاغذ ها را به صورت کاملا عمودی نصب کنیم بهتر است بوسیله مداد و خط کش فلزی بر روی دیوار خط بکشیم . و بعد با توجه به ابعاد تقسیم شده کاغذ ها را برش می دهیم توجه داشته باشید بهتر است که کاغذ ها را یک جا برش ندهید و برای هر دیوار جداگانه کاغذ ها را برش دهید .و توجه داشته باشید که همیشه نصب را باید از سقف شروع کنید . هنگام چسباندن کاغذ ها قسمت اضافی آن ها را از سقف و پایین کار بوسیله کاتر برش می دهیم .

آموزش نصب کاغذ دیواری

بهترین انتخاب رنگ کاغد برای دکوراسیون خانه

در هنگام نصب کاغذ دیواری پیشنهاد می کنیم سمت راست خانه را رنگ روشن استفاده کنید و سمت چپ را از طرح های شلوغ یا داماسک استفاده کنید و ستون های خانه و راهرو ها را از طرح های راه راه استفاده کنید در مورد راهرو خانه باید به این نکته اشاره کنیم که سمت مقابل باید حتما از طرح های ساده باشد . و داخل قاب ها و پشت تلوزیون را معمولا از طرح های داماسک استفاده می کنند . طرح های گفته شده را در آلبوم های زیادی می توانید مشاهده کنید به فرض مثال آلبوم لورنزو از شرکت بنتلی و ... . فقط به این نکته توجه داشته باشید از آن جایی که هر کد کاغذ دیواری لات نامبر های متفاوتی دارند و رنگ هر لات نامبر با دیگری یک یا دو درجه متفاوت می باشد پس حتما قبل از نصب دقت کنید که تمامی رول ها لات نامبر یکسانی داشته باشند .

منبع :

آموزش نصب کاغذ دیواری به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا