مقالات

چمن ارزان | نحوه تشخیص کیفیت و همراه با روش تولید آن ها

 چمن ارزان در دکوراسیون داخلی به مسائل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهمترین مسائل تاثیر گذار در قیمت این محصولات نوع بافت آن ها می باشد به فرض مثال تک بافت از قیمت پایین تری بر خوردار می باشد و دلیل آن هم تراکم پایین این محصولات می باشد . چون هر چه بافت آن ها بیشتر باشد تراکم آن ها بیشتر می شود و متریال مصرفی در تولید آن ها هم بیشتر می شود پس در نتیجه محصول تولیدی از قیمت بالاتری بر خوردار می باشد . مساله دیگر در مورد قیمت این محصولات گرانول و طول آن و نوع رشته های آن می باشد در ادامه با ما همراه باشید تا با این محصولات بیشتر آشنا شوید .

نحوه تشخیص چمن ارزان با کیفیت

کیفیت در مورد چمن ارزان زیاد تاثیر گذار نمی باشد برای اینکه دلیل قیمت پایین آن ها میل چمن و تراکم آن ها می باشد به فرض مثال چمن 8 میل ارزان ترین نوع چمن می باشد . البته نوع نخ مصرفی در تولید این محصولات و لایه بکینگ هم در قیمت آن ها تاثیر گذار است . متاسفانه برخی از تولید کنندگان برای اینکه چمن ارزان تولید کنند از لایه بکینگ و نخ های خوبی استفاده نمی کنند و همین مساله باعث می شود محصول آن ها طول عمر بالایی نداشته باشد . که ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با چمن مصنوعی را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

 

چمن مصنوعی ارزان

 

شایان ذکر است که چمن ارزان به صورت رشته ای و سوزنی هم در بازار موجود می باشند . که قیمت محصولات سوزنی ارزان تر از رشته ای می باشد چون گرماژ پایین تری دارند . ما در مجموعه تیدا دکور سعی کرده ایم تا برند های معتبر این محصولات را با قیمت پایین تر بفروشیم . پس پیشنهاد می کنیم حتی اگر قصد خرید از مجموعه ما را ندارید از طریق واتس آپ با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره و راهنمایی رایگان ما استفاده کنید و در نهایت چمن با کیفیت خود را با پایین ترین قیمت خرید کنید . دانسیته بکینگ نیز در قیمت این محصولات تاثیر گذار می باشد زیرا هرچه دانسیته پایین تر باشد محصول با قیمت کمتری تولید می شود .

نحوه تولید این محصولات به روش ارزان

در تولید چمن ارزان اولین مساله ای که تاثیر گذار می باشد انتخاب متریال می باشد خوشبختانه در داخل کشورمان با تکنولوژی های پیشرفته کارخانجات زیادی اقدام به تولید این محصول کرده اند که مهمترین نکته متریال مصرفی می باشد که برخی از کارخانجات با متریال وارداتی اقدام به تولید این محصول می کنند که طبیعتا قیمت بالاتری خواهند داشت ولی باید به این نکته اشاره کنیم که متریال های تولید کشورمان هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند و بسیار از کارخانجات تولید کننده محصول خود را به کشور های همسایه هم صادر می کنند که خوشبختانه به دلیل کیفیت خوبی که دارند مورد استقبال هم قرار گرفته اند . 

منبع :

سایت خرید چمن ارزان به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا