مقالات

کفپوش ارزان همراه با عوامل مهم و تاثیر گذار در کاربرد آن PVC

کفپوش ارزان در بازار کشورمان از طرفداران زیادی بر خوردار است . اما برخی از مشتریان بر این باورند که اگر کالایی با قیمت ارزان خریداری کنند دیگر نباید انتظاری از کیفیت داشته باشند که ما در جواب این دسته از مشتریان باید بگوییم که گاهی اوقات برخی از کالا ها در داخل کشورمان با متریال مرغوب و قیمت مناسب و کیفیت بالا تولید می شوند و همین مساله در نهایت باعث می شود تا این محصول ارزان تر محصولات مشابه خارجی در داخل کشور به فروش برسد .

به دلیل رقابت بالا در بازار فروش بین برند های ایرانی بسیاری از برند ها در مبحث قیمت گذاری سعی بر این دارند تا محصول خود را با پایین ترین قیمت راهی بازار کنند که در این میان کفپوش پلیژن همواره توانسته است تا خود را به عنوان ارزان ترین برند موجود در بازار معرفی کند و اگر بخواهیم به برند های دیگری هم اشاره کنیم می توانیم کفپوش آرتا و کفپوش لوتوس و ... زا نام ببریم .

عوامل مهم در تولید کفپوش ارزان

همیشه سوال بسیاری از همکاران و مشتریان مصرف کننده از ما این بوده است که چگونه می توان کفپوش با کیفیت ولی با قیمت مناسب تولید کرد . در جواب سوال دوستان باید به این نکته اشاره کنیم که مهمترین مساله در تولید کفپوش ارزان بومی سازی آن است و از آنجایی که متریال مصرقی پی وی سی در این محصول در داخل کشورمان تولید می شود اگر بتوانیم لایه فیلم را که شامل رنگ بندی و طرح های این محصول می شود در داخل کشورمان به صورت انبوه تولید کنیم مطمئنا می توانیم کالایی با کیفیت بالا و قیمت ارزان تولید کنیم .

کفپوش ارزان

کاربرد این محصول در مکان های اداری

در این بخش مهمترین نکته ای که باید به آن اشاره کرد این موضوع است که در مکان های پر تردد و اداری و پاساژها و مکان های صنعتی باید از کفپوش با ضخامت های بالا استفاده کرد و از آن جایی که این محصولات برای اینکه با قیمت ارزان راهی بازار شوند باید با متریال کمتر تولید شوند و نهایت در ضخامت دو میل موجود می باشند پس این محصول قابل استفاده در منازل مسکونی می باشد و برای استفاده در محیط های اداری پیشنهاد نمی شود . 

منبع :

آشنایی با کفپوش ارزان به زبان انگلیسی

دیدگاه‌ها

0
Guest
یکشنبه, 17 دی 1402 22:41
ممنون از معرفی برند خوب راک فلور
پاسخ دادن
2
Guest
سه شنبه, 05 دی 1402 10:00
قیمت کفپوش واقعا در فروشگاه شما ارزان تر بود ممنون از صداقتتون
پاسخ دادن
3
Guest
چهارشنبه, 29 آذر 1402 00:38
بابت معرفی برند کلاریون از شما ممنونم . ما سه ساله خرید کردیم خیلی عالیه . مددی از زاهدان
پاسخ دادن
1
Guest
دوشنبه, 11 دی 1402 20:43
سلام داداش اگر واقعا خوبه ما هم این برند رو خرید کنیم ؟
پاسخ دادن

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا