مقالات

میز ارزان | خرید آنلاین + نحوه تشخیص کیفیت انواع میز چوبی

میز ارزان در مجموعه تیدا دکور بدون واسطه و مستقیم به فروش می رسد . محصولات فلزی نسبت به محصولات تولید شده ار چوب و ام دی اف از قیمت پایین تری بر خوردار هستند . تفاوت قیمت در محصولات چوبی بیشتر به جنس چوب مصرفی و پارچه و تعداد نفرات بستگی دارد . به فرض مثال محصولات 4 نفره از قیمت پایین تری بر خوردار هستند . ما پیشنهاد می کنیم اگر برای بالکن و یا فضای سر باز قصد خرید این محصولات را دارید حتما از مدل های پلاستیکی خرید کنید چون محصولات چوبی در فضاهای سر باز از طول عمر کمی بر خوردار هستند . پیشمهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با میز را مطالعه فرمایید .

نحوه خرید آنلاین میز ارزان

خرید آنلاین میز ارزان در مجموعه تیدا دکور برای همکاران عزیز فراهم گردید . همکاران عزیز برای ثبت سفارش نزد مجموعه ما ابتدا باید از طریق واتس آپ اطلاعات همکاری خود را ارسال کنند و بعد از دریافت فرم عاملیت فروش و تکمیل کردن آن را برای ما ارسال کنند تا لینک کانال ما ویژه همکاران را دریافت کنند . به اطلاع همکاران عزیز می رسانیم که مجموعه ما علاوه بر مدل های موجود در سایت توانایی تولید طرح و مدل پیشنهادی شما را دارد . شایان ذکر است بدون تسویه نقدی بار برای شما ارسال نخواهد شد و برای مشتریان شهرستانی ارسال بار تا باربری رایگان انجام خواهد شد و به همین دلیل تمامی ارسال ها داخل شهر تهران هم برای همکاران عزیز رایگان خواهد بود .

 

میز ارزان

 

مشتریان خانگی هم می توانند از طریق سایت ما میز ارزان خود را ثبت سفارش کنند . این عزیزان می توانند با شماره خط ویژه ما تماس حاصل فرمایند و بعد از اعلام کد و دریافت قیمت اقدام به ثبت سفارش کنند و بعد فاکتور سفارش از طریق واتس آپ برای آن ها ارسال می شود و بعد از پرداخت و تسویه فاکتور محصول برای آن ها ارسال می شود . شایان ذکر است از آن جایی که فروش اصلی تیدا دکور فقط برای همکاران می باشد مشتریان عزیزی که اعلام می کنند از طریق سایت ما توانسته اند به ما دسترسی پیدا کنند شامل تخفیفات ویژه ای می شوند . پس حتما محصول مورد نپر خود را نزد مجموعه ما استعلام قیمت بگیرید .

نحوه انتخاب میز چوبی ارزان با کیفیت

به اطلاع شما مشتریان عزیز می رسانیم که به هیچ عنوان بعد از تولید نمی توان کیفیت میز ارزان را تشخیص داد . زیرا بعد از اینکه چوب رنگ می شود تشخیص نوع آن بسیار سخت و دشوار می باشد . پس پیشنهاد می کنیم برای خرید با کیفیت از مجموعه های معتبر اقدام به خرید کنید . مجموعه تیدا دکور این امکان را برای شما فراهم کرده است تا متریال خود را از نزدیک انتخاب کنید و با هماهنگی با کارشناسان فروش ما در تمامی مراحل ساخت و تولید حضور داشته باشید و تمامی مراحل برش و ... را از نزدیک مشاهده کنید تا اطمینان حاصل فرمایید کالایی که خرید می کنید علاوه بر اینکه قیمت پایینی دارد از کیفیت بالایی هم بر خوردار است .

منبع :

 سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا