مقالات

میز | کابرد + آشنایی و تاثیر آن در دکوراسیون ادارات & منازل

میز یکی از پرکاربرد ترین وسایل در ادارات و شرکت ها می باشد . از این رو ما در این بخش قصد داریم تا شما را با این محصولات آشنا کنیم . متریال هایی که در ساخت این محصولات استفاده می شوند عبارتند از : چوب طبیعی و ام دی اف MDF و نئوپان . که در این میان محصولات تولید شده از چوب طبیعی فوق العاده لاکچری و گران قیمت می باشند و محصولات تولید شده با ام دی اف تنوع رنگ بیشتر و قیمت پایین تری دارند و اجناس تولید شده با لترون از تنوع رنگ بالا و قیمت ارزانی بهره مند می باشند . در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مدل های این محصولات بیشتر آشنا شوید .

پر کاربرد ترین میز ها

میز اداری دارای مدل های متنوعی می باشند که این مدل ها عبارتند از : میز مدیریتی ، کارشناسی ، کنفرانس و کانتر که این مجموعه خود دارای مدل های متنوعی می باشد که ما در قسمت بعدی در مورد هر یک از این محصولات صحبت خواهیم کرد .  که پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با میز اداری را برای درک این مطلب مطالعه فرمایید . یکی دیگر از این محصولات که در دکوراسیون منازل بسیار پر کاربرد می باشد میز ناهار خوری هست که این محصولات نیز در طرح ها و مدل های مختلف در بازار موجود می باشند که مدل های 4 نفره به دلیل فضای کمی که در خانه اشغال می کنند یکی از پر فروش ترین مدل ها است .

 

کاربرد های میز

 

تنوع این محصولات به دلیل کاربرد های آن ها بسیار بالا می باشد به فرض مثال سایر محصولات عبارتند از : میز کامپیوتر ، کلاس درس ، دانش آموز ، تحریر و ریاست . در این میان پر فروش ترین این محصولات میزهای کامپیوتر می باشد که امروزه با پیشرفت تکنولوژی در هر مدرسه و در هر خانه و یا اداره این محصول فوق العاده پر کاربرد می باشد و به عنوان نیاز مطرح می شود . که به دلیل فروش بالای این محصولات معمولا به صورت سری تولید می شوند تا قیمت تمام شده کمتری داشته باشند و در بازار فروش هم از تنوع طرح و مدل بالایی بر خوردار هستند .

تاثیر میز در دکوراسیون داخلی ادارات و منازل

میز در ادارات و منازل از جایگاه مهمی برخوردار است که در ادارات و شرکت ها دارای سبک و مدل های متفاوتی می باشد که معمولا با اجناس خاصی ست نمی شوند تنها نکته مهم در ادارات و شرکت ها این نکته است که بهتر است میز کارکنان همگی در یک طرح و رنگ باشند و میز مدیریت و ریاست تیره تر و یا روشن تر از آنها باشد . در منازل هم میز ناهار خوری دارای طرح و مدل های متنوعی می باشد که عموما طرح و رنگ این محصولات را باید با سرویس مبلمان و یا رنگ کابینت های آشپزخانه ست کرد . توجه فرمایید در منازل اگر رنگ این محصولات در تضاد با رنگ سرامیک و پارکت لمینت باشد شما خانه زیباتر و لاکچری تری خواهید داشت .

منبع :

آشنایی با میز در ویکی پدیا

 

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا