مقالات

قیمت میز | نحوه استعلام و تفاوت قیمت مدل های موجود در بازار

قیمت میز مانند سایر کالاها به متریال مصرفی در تولید آن ها بستگی دارد به فرض مثال محصولات چوبی بیشتر به جنس چوب آن ها مثلا گردو ، افرا ، راش و ... بستگی دارد . البته طرح ها و منبت کاری ها هم در قیمت تمام شده این محصولات تاثیر گذار می باشد . محصولات تولید شده از ام دی اف به جنس ورق های MDF بستگی دارد و این محصولات بسیار ارزان تر از محصولات چوبی می باشند . البته این محصولات در جنس های فلزی و پلاستیکی هم موجود می باشند ولی به این دلیل که جزو محصولات ما نمی باشند از صحبت کردن درباره آن ها پرهیز می کنیم . با ما در ادامه درباره تفاوت قیمت آن ها در بازار صحبت خواهیم کرد .

دلایل تفاوت قیمت میز ها در بازار

متاسفانه گاها در بازار فروش قیمت میز ها در دو مدل مشترک در چند فروشگاه متفاوت می باشد ولی در صورتی که اصلا در تولید متریال مصرفی با یکدیگر تفاوتی ندارند . پس پیشنهاد می کنیم قبل از ثبت سفارش اگر محصول انتخابی شما در سبد کالای ما موجود می باشد حتما استعلام قیمت بگیرید . ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با میز را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید . شایان ذکر است مجموعه ما با دارا بودن کارگاه اختصاصی اقدام به تولید این محصولات می کند پس شما این محصولات را نزد مجموعه ما بی واسطه خرید می کنید و همین امر سبب می شود تا با هزینه کمتری محصول خود را خرید کنید .

 

قیمت میز در بازار

 

البته این محصولات به صورت ام دی اف روکش پی وی سی یعنی ممبران و مدل های روکش چوب تولید می شوند . قیمت میز روکش چوب نسبت به چوب طبیعی کمتر است و افرادی که توان خرید محصولات چوبی را دارند ولی نمی خواهند هزینه زیادی انجام دهند می توانند از این محصولات ثبت سفارش کنند . ولی معقولانه ترین و لاکچری ترین این مدل ها که قیمت مناسب تری هم دارند سری ممبران می باشد که طرحی کاملا سلطنتی دارند و چون با روکش های PVC وکیوم می شوند از دوام و مقاومت بالایی هم برخوردار می باشند و شباهت زیادی هم به کارهای چوبی دارند .

نحوه استعلام قیمت میز

برای استعلام قیمت میز در مجموعه ما شما می توانید به سه طریق اقدام کنید . روش اول اینکه مستقیما با شماره های ما تماس بگیرید و داخلی فروش سایت تیدا دکور را انتخاب کنید که این روش را ما پیشنهاد نمی کنیم چون به دلیل شلوغ بودن مجموعه و بالا بودن تماس ها شما مشتریان عزیز با تاخیر در پاسخگویی مواجه خواهید شد . روش دوم مراجعه حضوری در محل و خرید حضوری می باشد . اما بهترین گزینه برای استعلام قیمت تماس از طریق واتس آپ با مجموعه ما می باشد چون کارشناسان فروش ما در ساعات کاری آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند و حداکثر زمان انتظار شما 10 دقیقه خواهد بود .

منبع :

سایت مرجع خرید به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا