مقالات

فروش میز | فروش آنلاین ویژه همکاران شهرستان و مشتریان خانگی

 فروش میز در مجموعه تیدا دکور سابقه 10 ساله دارد . با توجه به نیاز امروزی خانه ها به انواع میز اعم از : میز ناهارخوری ، میز تلوزیون ، میز کامپیوتر و ... ما تصمیم به فروش این محصولات را گرفتیم . شما قبلا برای خرید این محصولات نیازمند بودین تا زمان و هزینه بیشتری انجام دهید و در مغازه های مختلف اقدام به خرید این محصولات کنید . اما در سایت تیدا دکور مجموعه ای کامل از انواع این میز ها را برای شما قرار داده ایم تا با کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان مدل میز خود را انتخاب کنید و با قیمت ارزان تری آن را خرید کنید . ما پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به قیمت میز را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

فروش میز ویژه همکاران

فروش میز برای همکاران به صورت دپویی و تکی امکان پذیر می باشد . اما قبل از هر چیز باید اطلاعات همکاری شما در سیستم ما ثبت شود و برای این کار و طی مراحل ثبت اطلاعات و نحوه همکاری از طریق واتس آپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید . شایان ذکر است که محصولات ما دارای کاتالوگ می باشد و این کاتالوگ ها بدون هزینه برای شما ارسال می گردد ولی اگر شما برای فروش نیازمند نمونه کارها هستید به اطلاع می رسانیم که تمامی نمونه ها دارای هزینه بوده و این هزینه قابل بر گشت نمی باشد . توجه داشته باشید در صورت نیاز همکاران ما قادر به گسترش سبد کالای خود در زمینه فروش انواع میز ها هستیم .

 

فروش میز

فروش میز برای مشتریان مصرف کننده

فروش میز برای مشتریان خانگی فقط به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد چون مجموعه ما برای نمایش این محصولات شو روم ندارد ولی به اطلاع مشتریان عزیز می رسانیم که اگر طرح انتخابی ان ها در سایت ما موجود بود برای استعلام قیمت و خرید ارزان تر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرند . تمامی سفارشات تا درب منزل در تهران و بابری برای مشتریان شهرستان رایگان می باشد . مجموعه ما هیچ گونه مسولیتی را در ارتباط با صدمات حمل در باربری برعهده نمی گیرد و مسولیت ارسال بار در شرایط بد جوی بر عهده خریدار می باشد و شرکت در این رابطه هم مسولیتی را قبول نمی کند .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا