مقالات

قیمت پرده زبرا | دلایل تفاوت + نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت

 قیمت پرده زبرا علاوه بر جنس پارچه به طرح و مدل آن هم بستگی دارد . مهمترین مساله در برآورد هزینه پایانی طول و عرض مکانی می باشد که قرار است عمل نصب را انجام دهیم .  پارچه مصرفی در تولید این محصولات هم وارداتی و هم تولید داخل می باشد . که طبیعتا محصولاتی که با متریال وارداتی تولید می شوند قیمت ارزان تری دارند خوشبختانه با وارد کردن تکنولوژی های جدید دنیا امروزه کشورمان در زمینه تولید این محصولات به خود کفایی رسیده است . نوع دستگاه تولیدی در هزینه نهایی تاثیر گذار نمی باشد . ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با نصب پرده زبرا را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

دلایل تفاوت قیمت انواع پرده با یکدیگر

همانطور که گفته شد دلایل اختلاف قیمت پرده زبرا نوع پارچه مصرفی در تولید آن ها می باشد ولی گاهی اوقات برخی از طرح های لاکچری که دارای گل های برجسته می باشند گاها مخملی از ما بقی محصولات گران تر هستند . از نظر قیمتی مدل های روز و شب از سایر مدل ها ارزان تر هستند و به همین دلیل از فروش بالایی هم بر خوردار هستند . مساله سوم در اختلاف قیمت نوع ساده یا موتور دار این محصولات می باشد . در حالت کلی این محصولات نیازی به موتور ندارند و به راحتی با دستگیره های کناری باز و بسته می شوند ولی گاهی اوقات مشتریان قصد هزینه کردن اضافه دارند و برای راحتی موتور وکنترل را ترجیح می دهند .

 

قیمت پرده زبرا 

نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت پرده زبرا

همکاران عزیز برای استعلام قیمت پرده زبرا باید از طریق واتس آپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشند . و بعد از دریافت فرم عاملیت فروش و تکمیل کردن آن لینک کانال ویژه همکاران ما را دریافت کنند و بعد اگر قصد همکاری با مجموعه ما را دارند شرایط و نحوه دریافت نمایندگی را از کارشناسان ما سوال کنند . مشتریان مصرف کننده نیز می توانند به صورت غیر حضوری و حضوری خرید خود را انجام دهند . در خرید غیر حضوری در زمان اندازه گیری آلبوم در محل حاضر می شود تا از نزدیک طرح و رنگ انتخابی خود را مشاهده کنید . در خرید حضوری شما می توانید به آدرس ما تشریف بیارید و از نردیک خرید خود را انجام دهید . 

منبع :

سایت مرجع به زبان امگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا