مقالات

نصب پرده زبرا | نکات مهم در مورد نصب و ثبت سفارش پرده Zebra

اندازه گیری پرده ارتباط مستقیم با نصب پرده زبرا دارد . اگر می خواهید پرده خود را داخل چهارجوب و یا پنجره نصب کنید باید از این روش استفاده کنید . ابتدا باید از استحکام درگاه پنجره اطمینان حاصل کنید چون باید این منطقه را بوسیله دلر سوراخ کنید و پایه ها را نصب می کنید . عرض و ارتفاع را به سه روش اندازه گیری کنید . و در انتها به جهت بازشو پنجره و نحوه قرار گرفتن پرده دقت کنید . ما پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با پرده زبرا را مطالعه فرمایید . در ادامه به نکات مهم در مورد نصب این محصولات اشاره می کنیم پس با همراه باشد .

نکات مهم در مورد نصب پرده زبرا

در هنگام نصب پرده زبرا گاهی اوقات ممکن است قاب پنجره دیده شود که در این حالت باید عرض پرده کمتر در نظر گرفته شود تا قاب در داخل چهارچوب به راحتی قرار بگیرد . و اگر می خواهیم قاب و پنجره هر دو دیده نشوند . باید پرده را خارج از چهارچوب نصب کنیم به طوریکه هم پوشانی کامل با قاب و پنجره داشته باشد .  روش های اندازه گیری برای نصب به این صورت است . اندازه گیری عرض : برای جلوگیری از عبور نور در سمت چپ یا راست 7.5 سانتی متر به عرض پرده اضافه می کنیم و به طول تقریبا 10 سانتی متر یعنی در مجموع 15 سانتی متر اضافه می کنیم .

 

نصب پرده زبرا

توجه داشته باشید در نصب پرده زبرا اگر در پایین پرده زبرا رادیاتور و یا کابینت و ... وجود دارد به طول آن اضافه نکنید . همچنین اگر می خواهیم در حالت سایه و نیمه سایه پرده با چهارچوب هم پوشانی داشته باشد باید حتما به طول آن 7.5 سانتی متر اضافه کنیم . محل نصب پایه باید فضای کافی برای سوراخکاری را داشته باشد زیرا این مساله در نهایت بر زیبایی کار فوق العاده اثر گذار می باشد .  نهایت عرض پرده زبرا که امکان تولید را دارد معمولا 270 سانتی متر می باشد بنابراین برای ابعاد بیشتر باید این محصولات چند تیکه تولید شوند که پیشنهاد می کنیم عرض آن ها را بیشتر از دو متر انتخاب نکنید چون این مساله باعث زیبایی بیشتر کار شما می شود .

مراحل ثبت سفارش و در نهایت نصب Zebra

شما مشتریان عزیز برای ثبت سفارش پرده زبرا می توانید از طریق واتس آپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و بعد از پرداخت هزینه ایاب و ذهاب کارشناسان ما در محل حاضر می شوند و بعد از اندازه گیری و انتخاب طرح و مدل توسط شما محل را ترک می کنند و بعد از تولید محصول که معمولا 10 تا 15 روز کاری زمان می برد نصابان ما در محل حاضر می شوند و اقدام به نصب پرده می کنند . فقط توجه فرمایید بدون تسویه کامل کار تولید نخواهد شد و بعد از تسویه و تولید چون ابعاد و مدل سفارشی تولید شده است به هیچ عنوان تعویض و مرجوعی نخواهیم داشت پس در انتخاب مدل و طرح بینهایت دقت کنید .

مبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا