مقالات

موکت ارزان | راه های تشخیص کیفیت و نحوه ثبت سفارش Carpet

موکت ارزان یکی از پر فروش ترین محصولات تیدا دکور می باشد . مجموعه ما با توجه به در خواست مشتریان این محصولات را به سبد کالای خود اضافه کرد و به نمایش گذاشتن محصولات پالاز با قیمت های متنوع نیاز شما را به سایر فروشگاه ها بر طرف کرد . این برند با دارا بودن محصولات متنوع از نظر طرح و قیمت توانسته است تا محصولات خود را از پایین ترین قیمت تا بالاترین قیمت در سمپل های مختلف دسته بندی کند تا شما مطابق با بودجه خود خرید خود را انجام دهید . پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با دلیل تفاوت قیمت این محصولات مقاله قیمت موکت را مطالعه فرمایید .

تشخیص کیفیت موکت ارزان

اولین دغذغه مشتریان عزیز در هنگام خرید موکت ارزان کیفیت آن می باشد که به اطلاع آن دسته از مشتریان می رسانیم که قیمت این محصولات با توجه به نوع بافت و نخ مصرفی در تولید آن ها متفاوت می باشد و اگر شما محصولی با قیمت پایین خرید می کنید فقط و فقط نرمی و لطافت کمتری دارد از نظر کارایی و طول عمر تفاوتی با سایر مدل ها ندارد . خوشبختانه محصولات شرکت پالاز از نظر کیفیت قابل رقابت با محصولات وارداتی می باشند و کشور عزیزمان ایران در زمره کشور های برتر در تولید این محصولات است و به هیچ عنوان شما با مرور زمان با کچلی کار یا از بین رفتن بافت این محصولات مواجه نخواهید شد .

 

موکت ارزان

نحوه ثبت سفارش موکت ارزان

در ثبت سفارش موکت ، ارزان بودن و یا نبودن آن تاثیری ندارد . این محصولات در طاقه هایی با عرض 4 و طول 25 تا 40 متر بسته بندی می شوند و نکته ای که شما باید در زمان ثبت سفارش به آن دقت کنید این است که شما حتما باید در عرض 4 متر خرید کنید و طول خود را به صورت رند اعلام کنید مثلا اگر طول مورد نیاز شما 2.65 متر است باید طول سه متر را سفارش دهید چون برش ها در طول یک متر به یک متر می باشد و خود شما و یا نصاب شما مطابق با سایز موزد نیاز شما در محل نصب برش خواهید داد . و برای ثبت سفارش باید حتما ابعاد خود را از طریق واتس آپ برای کارشناسان ما ارسال کنید و بعد از تایید فاکتور توسط شما بار فروخته شده تعویض یا مرجوع نمی شود چون مستقیما از کارخانه ارسال می شود .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا