مقالات

قیمت موکت | وارداتی و ایرانی + نحوه ثبت سفارش & استعلام قیمت

قیمت موکت در بازار نسبت به برند های مختلف متفاوت می باشد . البته برند های مختلف نیز دارای طرح و رنگ های متنوعی می باشند که خود دارای چندین قیمت می باشند . مهمترین دلیل در اختلاف قیمت این محصولات تراکم و جنس نخ مصرفی در تولید آن ها می باشد . خوسبختانه صنعت های نساجی و فروش و موکت از دیرباز در داخل کشورمان از صنعت های پیشتاز بوده اند و همچنان محصولات خود را به اکثر کشور های دنیا صادر می کنند و طرفداران زیادی هم در دنیا به خود اختصاص داده اند . که پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با مدل های این محصولات مقاله آشنایی با موکت را مطالعه فرمایید . 

مقایسه قیمت موکت های ایرانی و وارداتی

خوب طبیعتا قیمت موکت ایرانی از مدل های مشابه وارداتی ارزان تر است . زیرا با هزینه کمتری با متریال ایرانی تولید می شوند . از آن جایی که این صنعت در داخل کشورمان از صنعت های قدیمی می باشد و از تجربه و دانش تولید بالایی هم برخوردار هست پس مطمئنا از نظر کیفیت با محصولات مشابه وارادتی رقابت می کنند و از هزینه کمتری هم برخوردار هستند . به فرض مثال مجموعه کاتالوگ های پالاز موکت دارای 11 نمونه می باشد که تمامی نمونه ها از نظر بافت و طرح با یکدیگر متفاوت می باشد . پس شما نسبت به هزینه ای که قرار است انجام دهید می توانید طرح و رنگ و مدل کار خود را خرید کنید .

 

قیمت موکت در بازار

 

متاسفانه در داخل کشورمان مردم عزیزمان بر این باورند که اگر محصولات خارجی خرید کنند کالای با کیفیت تری خرید کرده اند . ولی خوشبختانه در مورد فرش و موکت از آن جایی که کشور ما از تولیید کنندگان برتر در سطح جهان می باشد مردم عزیزمان تمایلی به خرید محصول مشابه خارجی ندارند . و با هزینه کمتر می توانند خانه ای زیبا با کالای ایرانی داشته باشند . طرح و نقش در قیمت تمام شده این محصولات تاثیری ندارد و مسائل تاثیر گذار در تولید این محصولات جنس نخ و تراکم آن ها می باشد . شایان ذکر است در داخل بازار کشورمان برند های ظریف مصور و پالاز موکت به دلیل کیفیت بالا از سایر محصولات پر طرفدار تر می باشد .

نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت موکت

مشتریان مصرف کننده عزیز برای استعلام قیمت موکت و ثبت سفارش آن می توانند با خط ویژه ما به شماره 02128428514 تماس حاصل فرمایند و با وصل شدن به بخش فروش استعلام قیمت بگیرند . همکاران عزیز می توانند ابتدا از طریق واتس آپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشند و بعد از پر کردن فرم عاملیت فروش ما لینک کانال ما ویژه همکاران را دریافت کنند و بعد می توانند قیمت همکاری این محصولات را مشاهده کنند . شایان ذکر است نحوه دریافت نمونه کارها و شرایط دریافت نمایندگی برای همکارانی که قصد همکاری با ما را دارند توسط کارشناسان ما از طریق واتس آپ اطلاع رسانی می شود .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا