مقالات

سرویس خواب عروس | خرید آنلاین به همراه مدل های سرویس عروس

سرویس خواب عروس در دکوراسیون مدرن یکی از مهمترین وسایل اتاق خواب می باشد . امروزه این محصولات به عنوان یکی از وسایل اصلی در جهیزیه عروسان می باشد . چون تصور کردن خانه های امروزی بدون این محصولات کار دشوار و محالی است . این وسایل معمولا در رنگ های سفید ، ترکیب رنگ های چوبی با سفید و ... تولید می شوند . شایان ذکر است به دلیل فروش بالای این محصولات تولید کنندگان آن ها را در سبک های مختلف اعم از : کلاسیک ، اسپرت ، مدرن و ... تولید می کنند چون عموما هر خانه ای را با یکی از این سبک ها دیزاین می کنند و تلفیق سبک ها با هم زیبا نمی شود . برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با چیدمان سرویس خواب را مطالعه فرمایید .

سرویس خواب عروس ممبران

سرویس خواب عروس ممبران را بیشتر در رنگ های سفید مشاهده می کنید که مهمترین مشخصه ظاهری این محصولات تاج های بلند آن ها می باشد . این محصولات معمولا با ورق های ام دی اف یک رو سفید تولید می شوند . این محصولات نیز دارای پا تختی ، میز توالت ، میز آرایش و ... می باشد . که تمامی وسایل باید همگی در یک سبک باشند و این سبک از تولیدات در سبک کلاسیک و لاکچری قرار دارند . از مزیت های این محصولات می توان به شباهت زیاد آن ها به چوب طبیعی اشاره کرد ولی در عین حال از قیمت ارزان تری نسبت به چوب بر خوردار هستند . این محصولات صفر تا صد توسط کارگاه تیدا دکور ساخت و تولید می شوند .

 

سرویس خواب عروس

سرویس خواب عروس مدرن

سرویس خواب عروس در طرح و مدل های مدرن با ورق های ام دی اف ملامینه ، هایگلاس و ... تولید می شوند . محصولات مدرن از قیمت ارزان تری نسبت به محصولات دیگر بر خوردار هستند . به همین دلیل مورد استقبال بیشتری قرار می گیرند . مهمترین مشخصه ظاهری این محصولات طرح و مدل ساده آن ها می باشد که معمولا در مدل های براق و مات تولید می شوند . مهمترین مساله ای که در هنگام خرید محصولات مدرن باید مد نظر بگیرید متریال مصرفی در تولید آن ها می باشد که حتما باید با ورق ام دی اف تولید شوند چون محصولات تولیدی با نئوپان از کیفیت خوبی بر حوردار نیستند . در مدل های جدید این محصولات معمولا دستگیره ها را به صورت مخفی قرار می دهند .

خرید آنلاین این محصولات

همکاران و مشتریان عزیز می توانند از طریق واتس آپ کد انتخابی خود را به کارشناسان ما پیام کنند و بعد از استعلام قیمت ، خرید خود را از مجموعه ما انجام دهند . شایان ذکر است که شرکت تیدا دکور شو روم برای فروش سرویس خواب عروس ندارد و شما باید از طریق عکس تصاویر محصول خود را انتخاب کنید و بعد از تسویه فاکتور بار به صورت رایگان برای شما ارسال می شود . توجه فرمایید مشتریانی که از طریق وب سایت ما با مجموعه تیدا دکور آشنا می شوند می توانند از درصد تخفیف های ما در خرید اول بهره مند شوند و همچنین با معرفی مشتری به مجموعه ما سود فروش را دریافت کنند .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا