مقالات

واکس پارکت | روش استفاده از واکس لمینت و کفپوش + خرید آنلاین

واکس پارکت لمینت یکی از جدید ترین محصولات در صنف دکوراسیون داخلی می باشد و در گالن های 4 و 10 و 20 لیتری موجود می باشند . این محصول یاعث می شود که سطح کار شما براق شود و از طول عمر بیشتری هم بر خوردار باشد . این براق کننده ها داخل کشور تولید می شوند ولی برخی از برند ها از چین ، ترکیه ، آلمان و ... وارد می شوند که از نظر کیفیت برند های ایرانی قابل رقابت با مجصولات مشابه خارجی هستند و شما نیازی به هزینه اضافه به خاطر کیفیت ندارید . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با پارکت لمینت را مطالعه فرمایید . این محصول علاوه بر براق کردن سطح مانع از نشستن گرد و غبار و لکه بر روی سطح کار می شود .

روش استفاده از واکس پارکت لمینت

در موقع استفاده از واکس پارکت لمینت باید سطح مورد نظر را تمیز کنید که برای اینکار ابتدا محیط را با دقت جارو می زنید تا هیچ گونه آشغالی بر روی سطح نباشد . سپس به وسیله تی نم دار کل محیط را تی می زنیم دقت کنید که باید به طور کامل سطح ما خشک شود و بعد از آن از مایع براق کننده استفاده کنید . ابتدا مایع مورد نظر را در داخل یک سطل می ریزید و بعد از آن بوسیله تی نخی کل سطح زمین را واکس می زنیم . توجه داشته باشید که این کار را باید در دو مرجله انجام دهیم که بعد از مرحله اول باید 30 دقیقه صبر کنیم و بعد از آن مرحله دوم را انجام دهیم . توجه داشته باشید که نباید تا خشک شدن زمین پا بر روی آن بگذارید و زمان خشک شدن حدودا 2 ساعت می باشد . پس پیشنهاد می کنیم در خانه اتاق به اتاق این کار را انجام دهید .

 

واکس پارکت لمینت

نحوه خرید آنلاین واکس کفپوش

برای خرید آنلاین واکس پارکت لمینت فقط کافی است از طریق واتس آپ به ما پیام دهید . فقط توجه داشته باشید واحد محاسبه قیمت این محصولات لیتر می باشد پس در موقع ثبت سفارش باید با توجه به لیتر میزان خرید خود را اعلام کنید . نکته مهم دیگر در این زمینه سفارش این مساله است که شما نمی توانید 6 لیتر سفارش دهید چون یا باید دو عدد گالن 4 لیتری خرید کنید و یا یک گالن 10 لیتری . شایان ذکر است که بعد از تسویه فاکتور بار شما رایگان به مقصد ارسال می شود که این تخفیف فقط برای مشتریانی لحاظ می شود که از طریق وب سایت ما به ما دسترسی پیدا کرده اند .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا