مقالات

کاغذ اتاق خواب | آشنایی با نحوه ست شدن کاغذ با وسایل اتاق

 کاغذ اتاق خواب معمولا از طرح های شلوغ یا گل آبرنگی و گاها طرح های ساده می باشد . در انتخاب رنگ هم معمولا از رنگ های تند و یا ترکیب این رنگ ها استفاده می کنند ولی امروزه به دلیل طرح های لاکچری تر و قیمت ارزان تر برای دیزاین و طراحی این اتاق ها از پوستر هم استفاده می کنند . البته برخی از مشتریان بر این باورند که حتما باید برای طراحی اتاق ها هزینه بالایی را انجام دهند ولی شما می توانید با کمترین هزینه هم خانه لاکچری و زیبا داشته باشید . ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با کاغذ دیواری ارزان را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

نکات مهم در انتخاب کاغذ اتاق خواب

به چند نکته در مورد انتخاب کاغذ اتاق خواب اشاره می کنیم . نکته اول اینکه معمولا اتاق خواب ها از یک تا سه دیوار و شاید بیشتر تشکیل شده اند . در این میان همیشه قسمتی که تاج سرویس خواب قرار می گیرد را از طرح های شلوغ ، برجسته ، مخملی ، قابل شستشو ، کلاسیک ، مدرن و ... استفاده می کنند . از آلبوم های مناسب برای این اتاق ها می توانیم آلبوم تایمز Times از شرکت بنتلی را نام ببریم . معمولا اگر در دیوار اصلی از طرج داماسک یا شلوغ استفاده کرده اید اگر مکان نصب دارای سه دیوار می باشد برای سایر دیوار ها می توانید از طرح های ساده متناسب با طرح اصلی استفاده کنید .

 

کاغذ اتاق خواب 

کاغذ اتاق خواب معمولا با چه وسایلی در خانه ست می شود ؟

معمولا رنگ و طرح کاغذ اتاق خواب با وسایلی مثل سرویس خواب و کمد دیواری و میز توالت و پا تختی و ... ست می شود . مثلا اگر سرویس خواب و دکوراسیون اتاق شما از مدل کلاسیک و ممبران و ... می باشد از طرح های داماسک و ... استفاده کنید و اگر دکوراسیون شما مدرن می باشد پیشنهاد می کنیم از طرح های گل آبرنگی و ساده کاغذ اتاق خواب استفاده کنید . معمولا رنگ پس زمینه کاغذ باید در تضاد با رنگ سایر وسایل اتاق باشد . و معمولا رنگ وسایل داخل اتاق را با رنگ گل ها و طرح ها ست می کنند که این امر سبب می شود تا شما در نهایت اتاق خوابی لاکچری و پر از آرامش داشته باشید .

 منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا